דרוג:
דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, הכריזה כי FCA, יצרנית הרכב השביעית בגודלה בעולם, החלה להפעיל את הפתרון הייעודי לתעשייה Drive Emotion, המבוסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE, עבור צוותי העיצוב שלה הפזורים בעולם.
באמצעות "Drive Emotion", אשר ממנף את אפליקציות CATIA ICEM, תהליך העיצוב הופך לאחיד ומאוחד. במהלכו, צוותי תכנון ועיצוב ברחבי העולם יכולים לשתף פעולה בזמן אמת על גבי מודל וירטואלי, תוך שימוש באפליקציות המשולבות בפתרון להחלפת רעיונות עיצוביים.
עיצוב של רכבים מודרניים אמור ליצור חיבור רגשי עם הלקוחות, והוא הופך לחלק חשוב בקבלת החלטת הקניה. עיצוב מוצלח שכזה דורש ממעצבים להביא את העוצמה הרגשית הזו אל תוך חווית הלקוח הכוללת של הרכב. רק באמצעות שיתוף פעולה של המעצבים עם תחומים אחרים בארגון, מאווירודינמיקה ועד לשיווק, ניתן לקיים את החוויה הכוללת לאורך מחזור החיים. כל העברה של נתונים בין פתרונות שונים ועיבודם, המתבצעת במהלך תהליך שכזה, מאריכה את מחזורי הפעולה ומגבירה את הסיכון לאיבוד הכוונה המקורית של העיצוב.
פתרון Drive Emotion
פתרון "Drive Emotion" מספק סביבה שיתופית מקיפה, החל מהשרטוט הראשוני של המעצב ועד לאימות הווירטואלי של התכנון. באמצעותו מעצבים יכולים להתמקד ביצירה עצמה במקום בעבודה של יצירת נתונים טכנולוגיים. משטחי הרכב מפותחים בפתרון ב- 3D, וניתן להחליפם ולבצע רינדור באופן מיידי, כך שהמעצבים זוכים למשוב בזמן אמת. ניתן גם להכניס שינויים של הרגע האחרון בזכות היכולת ליצור או להתאים משטחים באופן אוטומטי על בסיס עיצובים קודמים, ובכך להפחית עלויות.
"אנו גאים להרחיב את השותפות שלנו עם FCA כדי להוציא לפועל את היצירתיות המלאה של צוותי העיצוב שלהם ברחבי העולם", אמר ברנרד שארלז, סגן נשיא ומנכ"ל, דאסו סיסטמס. "עם פלטפורמת 3DEXPEREINCE, FCA מאחדת באופן וירטואלי את הצוותים שלה - היא מעצבת ומשווקת חוויות ניידות חדשניות ויוצאות דופן עבור דור חדש של לקוחות. FCA עוברת ממצוינות בתכנון גיאומטרי ופונקציונאלי למצוינות בתכנון גנרטיבי מולטי-פיזיקלי".
תגיות של המאמר:
|
|