לראשונה בישראל - תחנות אוטובוס יהפכו לקטלוג!
חברת JCDecaux מעלה קמפיין מיוחד עבור KEDS KIDS לרגל השקת הקולקציה החדשה במסגרת הקמפיין החדש, 3 תחנות אוטובוס יהפכו לקטלוג אופנה של המותג והעוברים והשבים יוכלו לדפדף בקטלוג! עלות ההשקעה בקמפיין הינה רבע מיליון שקלים. חברת JCDecaux ממשיכה להפתיע ויוצאת בקמפיין ראשון מסוגו בישראל עבור רשת אופנת הילדים המובילה בישראל KEDS KIDS. במסגרת הקמפיין שיעלה במתקני החברה ברחבי תל אביב-יפו, יהפכו 3 תחנות אוטובוס בדיזנגוף סנטר, בגן העיר ובשדרות רוטשילד לקטלוג אופנה. החברה תרחיב את פני הפרסום של התחנה ותוסיף שלושה פני פרסום נוספים הניתנים לדפדוף על מנת לאפשר לקהל הרחב לעיין בקטלוג. הקמפיין החדש עולה לראשונה בישראל לרגל השקת קולקציית קיץ 2012 החדשה של המותג. ההשקעה בקמפיין נאמדת ברבע מיליון שקלים. הקמפיין הייחודי יעלה על גבי 200 פני פרסום במתקני החברה - כולל 3 תחנות אוטובוס שיהפכו לקטלוג המציג את הקולקציה החדשה, שלוש התחנות ימותגו באופן מלא באווירת המותג. המיקומים האסטרטגיים והרעיון למיתוג של התחנות נבחרו בחברת KEDS KIDS בשיתוף עם חברת JCDecaux. לאור מגוון הדגמים הרחב שמציגה חברת KEDS KIDS העונה ובשל העובדה כי הצרכנים כיום מודעים יותר לאופנה וסטיילינג, בחרו בחברה לצאת העונה בקמפיין שמאפשר לצרכנים לבחור את הסטייל הייחודי המאפיין אותם. האמירה המרכזית של הקמפיין תהיה : WHAT'S YOUR STYLE ? כאשר הקטלוג בתחנות האוטובוס יאפשר לכל צרכן העובר בסמוך לתחנה לדפדף בפני הפרסום שנוספו לתחנה ולהיחשף - לקולקציה של KEDS KIDS המאפשרת לכל אחד למצוא את הסטייל שלו. בקולקציה החדשה יחולקו הדגמים השונים למספר קטגוריות עיקריות בהתאם לטרנדים העכשוויים: SMART STYLE, SURF STYLE, ROCK STYLE, VINTAGE STYLE, .STREET STYLE. פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux בישראל מציין כי: "בעקבות השקת קולקציית הקיץ החדשה של KEDS KIDS נדרשנו להביא יצירתיות וחדשנות לעולם האופנה שראה כבר כמעט הכל. הפעם החלטנו לצאת בשילוט חוצות חדשני המביא את המותג אל הלקוחות ביחד עם הקטלוג החדש והמרהיב של החברה אשר יוצג בתחנות האוטובוס ברחבי העיר. זו הפעם הראשונה שנעשה מהלך כזה לחברת אופנה בארץ ואנו גאים להיות הראשונים אשר מוציאים זאת אל הפועל ומחברים בין הלקוחות לאופנה בצורה הכי ישירה ובלתי אמצעית שיש". אורן חורב סמנכ"ל לירם אקסלוסיב-בעלת רשת KEDS KIDS: "מבחינתנו החיבור של המותג KEDS KIDS ביחד עם חברת JCDecaux הוא טבעי. אנחנו מהמותגים המובילים בתחום אופנת בגדי הילדים בישראל ו- JCDecaux היא החברה המובילה בתחום פרסום החוצות בעולם. אנחנו שמחים להיות החברה הראשונה בישראל שמעלה קטלוג הניתן לדפדוף על פני תחנות אוטובוס ולהוביל פרסום חדשני המזמין את הקהל הרחב לקחת חלק פעיל בקמפיין הפרסומי."
|
כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד
|
Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי |
|
מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ |
|
Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג |
|
Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב |
|
המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO, |
|
קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ |
|
כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו |
|
מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב |
|
HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית, |
|
Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp. [ |
|
dxxxxfd |
|
U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר |
|
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש |
|
מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית? |
|
שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
|
|
שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול |
|
החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח |
|
INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO |
|
מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק |
|
הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב |
הוסף תגובה
תגובות ( תגובות)