לראשונה בישראל - תחנות אוטובוס יהפכו לקטלוג!

דרוג:

חברת JCDecaux מעלה קמפיין מיוחד עבור KEDS KIDS לרגל השקת הקולקציה החדשה במסגרת הקמפיין החדש, 3 תחנות אוטובוס יהפכו לקטלוג אופנה של המותג והעוברים והשבים יוכלו לדפדף בקטלוג! עלות ההשקעה בקמפיין הינה רבע מיליון שקלים. חברת JCDecaux ממשיכה להפתיע ויוצאת בקמפיין ראשון מסוגו בישראל עבור רשת אופנת הילדים המובילה בישראל KEDS KIDS. במסגרת הקמפיין שיעלה במתקני החברה ברחבי תל אביב-יפו, יהפכו 3 תחנות אוטובוס בדיזנגוף סנטר, בגן העיר ובשדרות רוטשילד לקטלוג אופנה. החברה תרחיב את פני הפרסום של התחנה ותוסיף שלושה פני פרסום נוספים הניתנים לדפדוף על מנת לאפשר לקהל הרחב לעיין בקטלוג. הקמפיין החדש עולה לראשונה בישראל לרגל השקת קולקציית קיץ 2012 החדשה של המותג. ההשקעה בקמפיין נאמדת ברבע מיליון שקלים. הקמפיין הייחודי יעלה על גבי 200 פני פרסום במתקני החברה - כולל 3 תחנות אוטובוס שיהפכו לקטלוג המציג את הקולקציה החדשה, שלוש התחנות ימותגו באופן מלא באווירת המותג. המיקומים האסטרטגיים והרעיון למיתוג של התחנות נבחרו בחברת KEDS KIDS בשיתוף עם חברת JCDecaux. לאור מגוון הדגמים הרחב שמציגה חברת KEDS KIDS העונה ובשל העובדה כי הצרכנים כיום מודעים יותר לאופנה וסטיילינג, בחרו בחברה לצאת העונה בקמפיין שמאפשר לצרכנים לבחור את הסטייל הייחודי המאפיין אותם. האמירה המרכזית של הקמפיין תהיה : WHAT'S YOUR STYLE ? כאשר הקטלוג בתחנות האוטובוס יאפשר לכל צרכן העובר בסמוך לתחנה לדפדף בפני הפרסום שנוספו לתחנה ולהיחשף - לקולקציה של KEDS KIDS המאפשרת לכל אחד למצוא את הסטייל שלו. בקולקציה החדשה יחולקו הדגמים השונים למספר קטגוריות עיקריות בהתאם לטרנדים העכשוויים: SMART STYLE, SURF STYLE, ROCK STYLE, VINTAGE STYLE, .STREET STYLE. פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux בישראל מציין כי: "בעקבות השקת קולקציית הקיץ החדשה של KEDS KIDS נדרשנו להביא יצירתיות וחדשנות לעולם האופנה שראה כבר כמעט הכל. הפעם החלטנו לצאת בשילוט חוצות חדשני המביא את המותג אל הלקוחות ביחד עם הקטלוג החדש והמרהיב של החברה אשר יוצג בתחנות האוטובוס ברחבי העיר. זו הפעם הראשונה שנעשה מהלך כזה לחברת אופנה בארץ ואנו גאים להיות הראשונים אשר מוציאים זאת אל הפועל ומחברים בין הלקוחות לאופנה בצורה הכי ישירה ובלתי אמצעית שיש". אורן חורב סמנכ"ל לירם אקסלוסיב-בעלת רשת KEDS KIDS: "מבחינתנו החיבור של המותג KEDS KIDS ביחד עם חברת JCDecaux הוא טבעי. אנחנו מהמותגים המובילים בתחום אופנת בגדי הילדים בישראל ו- JCDecaux היא החברה המובילה בתחום פרסום החוצות בעולם. אנחנו שמחים להיות החברה הראשונה בישראל שמעלה קטלוג הניתן לדפדוף על פני תחנות אוטובוס ולהוביל פרסום חדשני המזמין את הקהל הרחב לקחת חלק פעיל בקמפיין הפרסומי."

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)