שיסיידו רוכשת את חברת ההזנק האמריקנית מצ'קו

דרוג:

שיסיידו רוכשת את חברת ההזנק האמריקנית מצ'קו, באמצעות המטה האזורי שלה, Shiseido Americas

  • אפליקציית הקוסמטיקה זוכת הפרסים מעצימה את הצרכניות באמצעות התאמה אישית
  • יוצרת הזדמנות לנצל את פלטפורמת הטכנולוגיה וכלי התובנות הדיגיטליים של מצ'קו בתיק של שיסיידו

ניו יורק, 18 בינואר 2017, (BUSINESS WIRE):

חברת שיסיידו בע"מ ("שיסיידו") הודיעה היום שהמטה האזורי וחברת הבת המאוחדת שלה Shiseido Americas Corporation (דלאוור, ארה"ב; "SAC") רכשה את מצ'קו (MATCHCo, קליפורניה, ארה"ב), חברה בבעלות פרטית שמשתמשת בטכנולוגיה מהפכנית וכלים דיגיטליים חדשניים כדי לספק לצרכניות מייקאפ (פאונדיישן) בהתאמה אישית במידה הנכונה.

הסינרגיה של הכלים הדיגיטליים החדשניים של מצ'קו ויכולת המו"פ של קבוצת שיסיידו תעזור לחזק מודל עסקי שלוכד מגמה צרכנית חשובה: התאמה אישית של קוסמטיקה.

אודות מצ'קו

מצ'קו, שהוקמה ב-2013 על ידי מומחי ההתאמה האישית והטכנולוגיה דייב גרוס ואנדי האוול ומגובה על ידי טכנולוגיה פטנטית, מאפשרת ללקוחות לסרוק את גווני העור הייחודיים שלהן באמצעות אפליקציית הסלולר שלה ומשתמשת בנתונים שנאספו כדי לערבב לכל צרכנית באופן פרטני מייקאפ מותאם אישית עם התאמה מושלמת. האפליקציה של מצ'קו מופצת כעת דרך חנות האפליקציות של אפל והוצגה בתור "האפליקציה החדשה הטובה ביותר" ו-"הטובה ביותר של נובמבר" כשהושקה בנובמבר 2015. מאז היא קיבלה גם פרסים כקוסמטיקה פורצת דרך מ-Teen Vogue, Good Housekeeping ואחרים.

מצ'קו תישאר בקליפורניה - צוות ההנדסה בפאלו אלטו ומרכז השיווק והתפעול בסנטה מוניקה - ותהפוך לחלק ממרכז המצוינות באיפור הגלובלי של שיסיידו, שנמצא בניו יורק ומנוהל על ידי ג'יל סקאלמנדר.

השקה של מודל צמיחה מותאם אישית, דיגיטלי, ישר לצרכן

התוצאה של הפעילות המשולבת של מצ'קו וקבוצת שיסיידו תהיה השקה ושיפור של מודל עסקי שמגיב במהירות לשינויים בצורכי הלקוחות ולשוק שצומח במהירות.

התוצאות המצופות הן:

  • הגברת ההתמקדות במוצרי קוסמטיקה מותאמים אישית
  • קידום טכנולוגיות דיגיטליות שמיועדות למדידה וניתוח של העור של הצרכנים
  • הרחבת השיווק הישיר
  • שיפור השיווק לצרכנים על ידי איסוף תובנות באמצעות קשר ישיר.

שיסיידו כבר נוקטת בצעדים לחיזוק מרכזי המצוינות שלה בטיפוח העור, איפור, בשמים ודיגיטל. שיתוף פעולה בין מרכזי המצוינות האלה ייקח את המודל הזה מעבר לקטגוריה הראשונה שלו, מייקאפ לעור, ויניע עוד את הגדלת העסק.

דברים שאמר מנכ"ל שיסיידו מסהיקו אואוטני: "אנחנו שמחים לקדם בברכה את מצ'קו, חברה שיש לה טכנולוגיות דיגיטליות חדשניות, לקבוצה שלנו. יצירת חידושים היא תחום של התמקדות אסטרטגית מיוחדת בקבוצת שיסיידו, ואנחנו מצפים להציע יותר ערך ייחודי לצרכנים ברחבי העולם. זה יתאפשר עכשיו באמצעות חדשנות מואצת בכלים הדיגיטליים והמוצרים המותאמים אישית שמתפתחים מהר".

דברים שאמר מנכ"ל SAC מרק ריי: "מצ'קו היא באמת חברה ייחודית עם פלטפורמה טכנולוגית, אסטרטגיית הגעה לשוק וגישה למעורבות עם הצרכנים שגורמות לשינוי. אנחנו מאוד נלהבים לנצל את הטכנולוגיה והכלים שלה בתיק המותגים של שיסיידו ולהמשיך להתבסס על החדשנות שלה".

דברים שאמרו מייסדי מצ'קו: דייב גרוס, מייסד ומנהל עסקים ראשי של מצ'קו: "שיסיידו היא הפלטפורמה המושלמת להגדלת היצע המוצרים שלנו והרחבת הטכנולוגיה שלנו. לכבוד הוא לנו להצטרף לארגון שיש לו כזאת מסורת עשירה של חדשנות. אנחנו מצפים לעבודה עם עמיתינו החדשים במתן מענה לצרכים הפרטניים של כל לקוחה ולקוחה באופן שמעולם לא היה אפשרי בעבר".

אנדי האוול, מייסד ומנהל אסטרטגיות ראשי של מצ'קו: "היום לקוחת מצ'קו שלנו חווה את המייקאפ שהוכן אישית בשבילה כדי להתאים לגוון העור שלה בנוחות מהטלפון שלה, אבל זאת רק ההתחלה. כחלק ממרכז המצוינות, אנחנו מצפים לשיתוף הפעולה עם המותגים בתיק הגלובלי של שיסיידו כדי להנהיג עידן חדש של התאמה אישית, בינה מלאכותית ליופי".

אודות חברת שיסיידו בע"מ

שיסיידו הוקמה ב-1872 כבית המרקחת בסגנון מערבי הראשון ביפן. העסק התפתח בהדרגה לחברת קוסמטיקה, שמציעה לאנשים את הטכנולוגיה הכי מתקדמת והאסתטיקה הכי מובחרת שיש במזרח או במערב. השם שיסיידו, שידוע כיום בכל העולם כחברת הקוסמטיקה הראשונה במעלה עם שורשים ביפן, הפך למייצג של הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם באיכות. המבחר הגלובלי של טיפוח העור, איפור ובשמים של שיסיידו כולל קטגוריה עתירת ביצועים של מוצרי טיפוח עור מיוחדים ומוצרי הבהרה. שיסיידו גם מציעה קו מוצרי טיפוח הגוף, הגנה מפני השמש וטיפוח העור לגברים. מאוד מודרניים וחדשניים אחרי יותר מ-140 שנה בעסק, המותגים של קבוצת שיסיידו נמכרים עכשיו ביותר מ-120 מדינות ואזורים.

אנשי קשר

מדיה:
Shiseido Americas
Jadzia Zielinski Tirsch, +1-212-805-2357

סגנית נשיא, תקשורת תאגידית
[email protected]

 

מקור: Shiseido Company, Limited

גלריית מולטימדיה חכמה

האפליקציה של מצ'קו

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה הייטק וטכנולוגיה

BASF Environmental Catalyst and Metal Solutions זכתה בפרס אדיסון לפטנטים לשנת 2024 צוות המורכב ממדענים של BASF Environmental Catalyst
עיסא עודה, בן 18, ואנטוני סאלח, בן 17 מהרשות הפלשתינית, זכו באתגר היזמות העולמי לנוער של NFTE Global nonprofit Network for Teaching Entrepreneur
Bitget Wallet השיקה ערכת כלים למסחר במטבעות ממ כדי להעצים את הסוחרים ב-Solana בעת זינוק בשוק Bitget Wallet, אפליקציית ארנק ה-Web3 ללא משמורת המ
Advanced Communications and Electronic Systems (ACES) ו-Radisys חותמות על מזכר הבנות להאצת החדשנות והפיתוח של רשתות 5G אלחוטיות פתוחות (ORAN) Advanced Communications and Electronic Systems Com
Xsolla מרחיבה את מיצובה המוביל בתחום החידושים ופיתוחי המשחקים ב-APAC, באמצעות שותפות אסטרטגיות חדשות עם העיר בוסאן וחברת BDAN ‏Xsolla, חברה גלובלית למסחור של משחקי וידאו, מטרו
Recursion  ו- Exscientia, שתי מובילות בתחום גילוי התרופות בתחום הבינה המלאכותית, התאחדו באופן רשמי כדי לקדם את התיעוש של גילוי תרופות השילוב העסקי של שתי חברות גילוי ופיתוח תרופות מבוס
Microsoft Fabric ישנה את איכות הנתונים והשימושיות בכל רחבי הארגון Quantexa, ספקית מובילה בפתרונות מודיעין לקבלת החלט
Anaqua תירכש על ידי Nordic Capital, משקיעה פרטית מובילה בתחום הטכנולוגיה והתשלומים Anaqua, ספקית מובילה של פתרונות ושירותים טכנולוגיי
Tū Ātea ו-Mavenir משתפות פעולה כדי להיות לחלוצות בעתיד הרשתות המשתמשות בנכסי הספקטרום המאורי Mavenir, ספקית תשתיות הרשת בענן הבונה את עתיד הרשת
Cloudera תרכוש את הפלטפורמה של Octopai כדי לספק נתונים מהימנים לאורך כל אחוזת הנתונים בענן ההיברידי Cloudera, הפלטפורמה ההיברידית האמיתית היחידה עבור
Cloudera חושפת סייען בינה מלאכותית חדש שיעזור לשפר את היעילות עבור העוסקים בנתונים Cloudera, הפלטפורמה ההיברידית האמיתית היחידה עבור
Bitget Wallet השיקה תוכנית תמיכה למיני אפליקציות ב-Telegram בהיקף של 20 מיליון דולר בשיתוף עם Foresight Ventures Bitget Wallet, אפליקציית ארנק ה-Web3 ללא משמורת המ
חברת F5 ממנפת את NVIDIA BlueField-3 DPUs כדי להאיץ את אספקת יישומי AI עבור ספקי שירותים וארגונים גדולים חברת F5 ממנפת את NVIDIA BlueField-3 DPUs כדי להאיץ
Xsolla השיקה את הדו"ח לסתיו 2024 על עתיד הגיימינג במכשירים ניידים ופיתוח משחקים: ניתוח נתונים אחרון ומגמות מתפתחות Xsolla, חברה עולמית למסחר במשחקי וידאו, גאה להכריז
דאק קריק מקימה מרכז מצוינות בפולין כדי לשפר את התמיכה הגלובלית בלקוחות Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספק
11x גייסה 50 מיליון דולר עם סדרה B בהובלת Andreessen Horowitz כדי להאיץ את עידן העובדים הדיגיטליים 11x, המובילה בתחום העובדים הדיגיטליים מונעי הבינה
Synchronoss מחדשת את השותפות עם מפעילה צרפתית מובילה Synchronoss Technologies, Inc. ("Synchronoss" או
Hakeem של Walee Financial Services זכה בפרס המצוינות של פסטיבל הפינטק בסינגפור עבור מוצרי פינטק פורצי דרך Walee Financial Services מכריזה בגאווה כי מוצר הפי
Lantronix מאיצה את מובילות ה-IoT שלה עם רכישה אסטרטגית של פורטפוליו ה-IoT של NetComm Enterprise מבית DZS Lantronix Inc. לנטרוניקס (נאסד"ק: LTRX), ספקית גלו
שימוש ב-Milbros UV Graphs משפר את הבטיחות וההחזרה בניקוי מכלים כימיים Milbros, פתרון של Veson Nautical ומסד הנתונים האמי
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)