דרוג:
טל לייזר, מנכ"לית חברת "חדשנות מעשית", זכתה בהכרה בינלאומית על פעילותה בתחום החדשנות ע"י מגזין המנהלים הבינלאומי - Corporate Vision
המגזין העניק ללייזר את הפרס המכובד:
Business innovator of the year 2016
מגזין Corporate Vision מעניק פרס מנהלים שנתי למנהלים אשר הקריאטיביות שלהם, החדשנות והתשוקה לתחום בו הם עוסקים מייצרים עסקים יוצאי דופן, שמובילים את העסק לצמיחה והצלחה. אחת הזוכות השנה היא הישראלית טל לייזר, מנכ"לית חדשנות מעשית, אשר זכתה בפרס מנהלים יוקרתי על הצטיינות בתחום פעילותה: Business Innovator of the Year 2016.
המגזין CV המשתייך לקבוצת התקשורת הבינלאומית Global AI, ואליו נחשפים מנהלים בכל העולם, מעניק את הפרס לאחר תחקיר מעמיק על פעילות החברה בתחום החדשנות ופיתוח מוצרים ועל בסיס המלצות של לקוחות.
טל לייזר, מנכ"לית חדשנות מעשית: "אנו נרגשים מאוד מקבלת הפרס. מדובר במגזין בינלאומי ששם לו כחזון להיות משאב רב ערך עבור מקבלי החלטות ליצירת עסקים מצליחים ורווחיים יותר, וזה כבוד גדול עבורנו. אנו פותחים את השנה עם הרבה מאוד עשייה לפנינו, השקות שייצרו מהפכות משמעותיות ואתגרים גדולים ומרתקים לחברה ולקוחותיה".
אליזבת פאני, מתאמת הפרסים, הביע גאוותה בזוכים וציינה כי תכנית הפרסים הזו מדגישה את המנהלים הטובים ביותר בשוק העסקי, ומוסיפה כי היה תענוג אמיתי להציג את העבודה הקשה והמחויבות של המנהלים אנשי החזון אשר פועלים ללא לאות כדי להבטיח את שגשוגן של החברות שהן עובדים בהם. פאני איחלה לכל אחד מהזוכים הרבה הצלחה בעתיד.
אודות חברת חדשנות מעשית
חברת "חדשנות מעשית" הנה חברה לייזום ופיתוח סטארטאפים עבור עולמות התעשייה המסורתית, מוצרי הצריכה והשירותים. הסטארטאפים הנם מוצרים/שירותים/קונספטים שנעשים לראשונה בעולם, ומביאים בשורה משמעותית לקטגוריה בה הם מושקים. הסטארטאפים "תפורים אישית" לחברה המשקיעה ומניבים עליה משמעותית במכירות וברווחים שלה. מדובר בדרך חדשה עבור חברות להבטיח לעצמן חדשנות יוצאת דופן.
עם לקוחות "חדשנות מעשית" נמנות חברות ממגוון תחומים, חברות כמו: מלח הארץ, געש תאורה, נירלט, מתוק וקל, קודקוד משחקים, כללית שירותי בריאות, קלקר עין כרמל, די.סי.פאק תעשיות נייר ופלסטיק, יקב רמת הגולן, קבוצת יבנה, מאפיית ברמן ועוד ועוד. מנכ"לית "חדשנות מעשית" היא טל לייזר, בעברה שימשה במגוון תפקידי שיווק בכירים בחברות מזון כגון שמן תעשיות וזוגלובק, והיתה אחראית למגוון קמפיינים ביניהם: בניית עולם שמן הקנולה, החדרת מוצרים מבוססי קינואה ועוד.
לפרטים נוספים, מיכל כהן-רוזנפלד, שטרן אריאלי 050-6305023, [email protected] תגיות של המאמר:
|
|