דרוג:
מערכת ה- Service Desk של סיסאייד משרתת בישראל ארגונים גדולים ובינוניים מכל מגזרי המשק. הן ארגונים אשר התקינו מערכת Service Desk בפעם הראשונה והן ארגונים שבחרו להחליף מערכת Service Desk קיימת. לסיסאייד בישראל יותר מ 500 לקוחות.
משה אטיה, מנהל תחום מוצרים בקונסיסט מערכות (www.consist.co.il), אשר מייצגת את סיסאייד בישראל, מסביר: "כיום גם מנכ"לים, מנהלי כספים, יועצים ארגוניים וכל מי שיעדי הארגון והצלחתו עומדים לנגד עיניו, מבין את החשיבות האסטרטגית של מערכת Service Desk, הן ל'שורה התחתונה' והן להצלחתו של הארגון בטווח הארוך"
"מערכת Service Desk מודרנית מקצרת למינימום איבוד זמן שנובע מהשבתה של תהליכים עסקיים ומערכת אחרות. היא מונעת "בטלה סמויה" עקב תקלות וזמן מבוזבז בהמתנה לקבלת שירות. בכך היא מייעלת את הארגון וחוסכת לו כסף רב".
"בטווח הארוך" מסביר אטיה "מערכת Service Desk משפרת את רמת שביעות הרצון של עובדים ושל לקוחות. היא תורמת לנאמנות של עובדים ולקוחות לארגון ומקטינה את מספר הלקוחות שעוזבים את החברה עקב חוסר שביעות רצון מקבלת השירות".
המערכת של סיסאייד שמוטמעת ונתמכת בישראל ע"י קונסיסט מערכות, כוללת ממשק עברי מלא, פועלת במודל SaaS (בענן) או בהתקנה מקומית (On-premises) ותומכת באפליקציות לכל המכשירים הניידים המוכרים. יתרונה של המערכת הוא בין היתר, בגמישותה, תמיכתה בעברית ובזמן יישום קצר (בהשוואה למערכות אחרות).
עוד חשוב לציין כי סיסאייד הינה חברה ישראלית, המביאה את בשורת היזמות והחדשנות הטכנולוגית בתחום ה Service Desk לעשרות מדינות ברחבי העולם. המערכת מותקנת אצל מעל ל- 12,000 לקוחות ותומכת ב 35 שפות.
לינק לתוכנית הכנס ולרישום: http://sysaid.vp4.me/kenes
תגיות של המאמר:
|
|