דרוג:
הדוגמנית נטלי דדון נבחרה להוביל
את קמפיין בגדי הים של חברת "אקספוז" בעלת מותגי בגדי הים "בננה" ו"לי קופר"
לעונת קיץ 2012!
הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה,
בעיתונות ובאינטרנט ושילוט בחנויות המשווקות המותגים בפריסה ארצית!
סכום ההשקעה בפרזנטורית מוערך בכ- 50,000 ₪
הדוגמנית נטלי דדון נבחרה להוביל את קמפיין בגדי הים של "בננה" ו"לי קופר" לחברת "אקספוז לעונת קיץ 2012. הפרזנטורית החדשה של המותג, תככב בקמפיין שיעלה בטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט ובשילוט בחנויות המשווקות המותגים בפריסה ארצית. דדון תשתכר על הקמפיין סכום המוערך בכ-50,000 ₪.
נטלי דדון זכתה להכרה ראשונית בעונה השנייה של סדרת הריאליטי של ערוץ 10 “הדוגמניות”, הייתה אחת משלושת נערות ה“בכיפיות”, בתכנית “לילה בכיף” בערוץ "ביפ", השתתפה בפאנל הנשי הראשון "מה שתגידי"גם בערוץ "ביפ" ובקרוב נראה אותה מתמודדת ב"הישרדות VIP" של ערוץ 10 ובסדרה אינטרנטית חדשה ל"מאקו", לצד גיא לואל ומעיין בלום. בימים אלו דדון טסה לאורלנדו עם ילדי עמותת "להושיט יד" החולים בסרטן.
אמיר הברפלד מנכ"ל חברת "אקספוז", מוסר: "עבור קולקציית בגדי הים של מותגי החברה "בננה" ו"לי קופר", החלטנו השנה לבחור בדוגמנית וכוכבת הטלוויזיה נטלי דדון, בעלת המראה האקזוטי והצעיר, הפונה לקהל היעד שלנו ומהווה כוכבת טלוויזיה אהובה ועולה. הבחירה בנטלי מתאימה לרוח הקולקציה הנוכחית, בעל האופי הצעיר והטרנדי".
על חברת "אקספוז":
חברת "אקספוז" החלה את פעילותה המסחרית בספטמבר 2005, וכוללת מספר קטגוריות בתחום האופנה - בגדי ים המותגים המובילים "בננה", "לי קופר" ו"גלית לוי", הלבשה תחתונה ופנאי לנשים של המותג "לי קופר" ודמויות מצוירות בזכיון כטום וג'רי, גארפילד, הדרדסים סנופי ועוד, תחתונים וגופיות וגרבונים של המותג האיטלקי המוביל "Golden Lady" ו"פומפאה" והלבשה תחתונה לגברים של המותג "לי קופר" ודמויות מצוירות בזיכיון.תגיות של המאמר:
|
|