נטלי דדון תוביל את קמפיין בגדי הים של חברת אקספוז

דרוג:

הדוגמנית נטלי דדון נבחרה להוביל את קמפיין בגדי הים של חברת "אקספוז" בעלת מותגי בגדי הים "בננה" ו"לי קופר" לעונת קיץ 2012! הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט ושילוט בחנויות המשווקות המותגים בפריסה ארצית! סכום ההשקעה בפרזנטורית מוערך בכ- 50,000 ₪ הדוגמנית נטלי דדון נבחרה להוביל את קמפיין בגדי הים של "בננה" ו"לי קופר" לחברת "אקספוז לעונת קיץ 2012. הפרזנטורית החדשה של המותג, תככב בקמפיין שיעלה בטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט ובשילוט בחנויות המשווקות המותגים בפריסה ארצית. דדון תשתכר על הקמפיין סכום המוערך בכ-50,000 ₪. נטלי דדון זכתה להכרה ראשונית בעונה השנייה של סדרת הריאליטי של ערוץ 10 “הדוגמניות”, הייתה אחת משלושת נערות ה“בכיפיות”, בתכנית “לילה בכיף” בערוץ "ביפ", השתתפה בפאנל הנשי הראשון "מה שתגידי"גם בערוץ "ביפ" ובקרוב נראה אותה מתמודדת ב"הישרדות VIP" של ערוץ 10 ובסדרה אינטרנטית חדשה ל"מאקו", לצד גיא לואל ומעיין בלום. בימים אלו דדון טסה לאורלנדו עם ילדי עמותת "להושיט יד" החולים בסרטן. אמיר הברפלד מנכ"ל חברת "אקספוז", מוסר: "עבור קולקציית בגדי הים של מותגי החברה "בננה" ו"לי קופר", החלטנו השנה לבחור בדוגמנית וכוכבת הטלוויזיה נטלי דדון, בעלת המראה האקזוטי והצעיר, הפונה לקהל היעד שלנו ומהווה כוכבת טלוויזיה אהובה ועולה. הבחירה בנטלי מתאימה לרוח הקולקציה הנוכחית, בעל האופי הצעיר והטרנדי". על חברת "אקספוז": חברת "אקספוז" החלה את פעילותה המסחרית בספטמבר 2005, וכוללת מספר קטגוריות בתחום האופנה - בגדי ים המותגים המובילים "בננה", "לי קופר" ו"גלית לוי", הלבשה תחתונה ופנאי לנשים של המותג "לי קופר" ודמויות מצוירות בזכיון כטום וג'רי, גארפילד, הדרדסים סנופי ועוד, תחתונים וגופיות וגרבונים של המותג האיטלקי המוביל "Golden Lady" ו"פומפאה" והלבשה תחתונה לגברים של המותג "לי קופר" ודמויות מצוירות בזיכיון.
תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)