דרוג:
בעקבות השינויים שחלו בגיתם סוהו, החליטה הנהלת חברת פעמית סטור לערוך רה-ארגון במערך הפרסום ובתוך כך, העבירה את תקציב הפרסום שלה לחברון זלצמן שביט. משרד הפרסום יופקד על הקמפיינים הפרסומיים באוף ליין ובאון ליין וכן יהיה אחראי על מיתוג הרשת תחת שפה אחידה ומבודלת. פעמית סטור הנה רשת הכלים החד פעמיים הגדולה בישראל ומונה כעת, 10 סניפים, בשנה הקרובה עתידה הרשת להתרחב ולפתוח עוד 3 חנויות במיקומים מרכזיים. תקציב הפרסום לשנה הקרובה יעמוד על 2.5 מיליון שקלים. עזר שר שלום, מבעלי פעמית: "השנה רשת פעמית סטור תשים דגש על היותה הכתובת הראשונה לכל המוצרים החד פעמיים, עם מגוון ענק של אלפי פריטים שונים, במחירים הוגנים. כמו כן, השנה נשיק 3 חנויות חדשות על מנת שגם לקוחות נוספים ייהנו מהמוצרים החד פעמיים הטובים ביותר, קרוב לביתם. מחכה לנו שנה מאתגרת ומרתקת, לכן בחרנו את חברון זלצמן שביט, בהם זיהינו פרטנרים אמיתיים לחשיבה שיווקית ויכולות קריאטיביות מוכחות". דודי חברון, מבעלי חברון זלצמן שביט: "אני שמח לקבל למשרדנו לקוח מעניין ובעל פוטנציאל גדול כגון, פעמית סטור והנני בטוח כי המהלכים שניצור יחד ." יתרמו להגדלת נתח השוק של פעמית סטור בשנת 2012.תגיות של המאמר: פעמית סטור |
זלצמן שביט |
|
|