דרוג:
מטרתה של החברה החדשה היא לפתח ולשווק מוצרי קרוס מדיה, חיבורי תוכן בין מסכים ופעילויות רב-מסכיות עבור גופי טלוויזיה, הפקה ופרסום ברחבי העולם. המיזם יציע לגופי שידור סדרת מוצרים, שניתן להתאים לכל סוגי תוכן טלוויזיוני, החל משעשועונים, דרך תכניות ריאליטי וכשרונות ועד דרמות. הקטלוג של SCREENZ כולל עשרות פתרונות שנוסו ושוכללו במהלך פעילויות הקרוס מדיה של mako ו-THE BOX, מוצרי WEB, אפליקציות, פתרונות סטרימינג לכל סוגי המכשירים (בשותפות עם חברת APPLICASTER ), משחקי און ליין אינטראקטיביים ועוד, זאת בהתאמה לכל מדינה ולכל סוגי המדיות והרשתות החברתיות. לחברת התוכן והקרוס-מדיה The Box יש נסיון משמעותי בעשרות פרויקטים דיגיטלים עבור גופי תוכן בארץ ובעולם, ועבור לקוחות מסחריים לקוחות כגון קוקה קולה, דיסני ונייקי. ביחד עם המוצרים שפותחו ב-mako עבור תכניות קשת בשנתיים האחרונות, ונוסו בהצלחה, ועם עוד מוצרים שטרם עלו לאוויר, SCREENZ אמורה לתת מענה עברו חברות תוכן בעולם, אם בשלב ההפצה והשיווק ואם בשלב הפיתוח של הפורמטים. יובל נתן, מנהל ועורך ראשי mako: "SCREENZ היא שילוב של הידע שצברנו, לגבי עולם התוכן והאפשרויות האין סופיות הטמונות בממשק בים המסכים בפלטפורמות השונות. הוא עונה לצורך ברור של המדיה העולמית, הן ברמת מיקסום המותג וההכנסות הדיגיטליות, והן ברמת העמקת חוויית הצפיה בזמן אמיתי. בחודשים האחרונים, בעקבות התעניינות של גופים מחו"ל, הבנו שיש לנו פה יתרון יחסי ברמת המוצרים והנסיון, ואנחנו מאמינים שהמודל שעובד בארץ עבור קשת, ניתן לשכפול מוצלח בטריטוריות אחרות". אלי אוזן, מנכ"ל The Box: "יצרני טלוויזיה שישרדו את המהפכה האחרונה הם אלה שיאמצו צופים עם הרגלי צפייה משתנים ומרחב תמרון רב. אנו מאמינים שהנסיון, היכולות והקשרים של שני הגופים האלה, יעניקו ל-SCREENZ יכולת להציע לכל גוף שידור וככל פורמט, וכמו כן לספק ערוצי רווח חדשים, וכתוצאה ישירה - רייטינג גבוה יותר". |
|