קלווין קליין הודיעה על מינויו של ראף סימונס למנהל הקריאייטיב הראשי

דרוג:

קלווין קליין בע"מ הודיעה על מינויו של ראף סימונס למנהל הקריאייטיב הראשי של המותג

קלווין קליין בע"מ, חברת בת בבעלות מלאה של PVH Corp. [NYSE:PVH], הודיעה היום על מינויו של ראף סימונס למנהל הקריאייטיב הראשי של המותג, בתוקף מיידי.

מר סימונס יוביל את אסטרטגיית הקריאייטיב של המותג קלווין קליין בכל העולם שתכלול את המותגים  Calvin Klein Collection, Calvin Klein Platinum, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear ו-Calvin Klein Home. כחלק מתפקידו כמנהל הקריאייטיב הראשי, מר סימונס יפקח על כל ההיבטים של העיצוב, השיווק והתקשורת הגלובליים ושירותי קריאייטיב חזותי. הופעות הבכורה של הקולקציות הראשונות של מר סימונס יהיו לעונת סתיו 2017.

המינוי של מר סימונס למנהל הקריאייטיב הראשי הוא היישום של אסטרטגיית הקריאייטיב הגלובלית החדשה של קלווין קליין, שנמסר עליה באפריל 2016, לאחד את כל המותגים של קלווין קליין במסגרת חזון קריאייטיב אחד. האסטרטגיה מגיעה כחלק מהתפתחות גלובלית של המותג קלווין קליין, שהתחילה ברכישה מחדש של עסקי הג'ינס וההלבשה התחתונה של המותג ב-2013. בכוונת קלווין קליין להגדיל את המותג למכירות קמעונאיות גלובליות של 10 מיליארד דולר, והמנהיגות החדשה מיועדת לחזק עוד את מעמד הפרימיום של המותג ברחבי העולם ולסלול את הדרך לצמיחה גלובלית עתידית ארוכת טווח.

"בואו של ראף סימונס כמנהל הקריאייטיב הראשי מציין  פרק חדש חשוב עבור קלווין קליין", אמר סטיב שיפמן, מנהל העסקים הראשי של חברת קלווין קליין. "לא הוביל את החברה חזון קריאייטיב אחד מאז שקלווין קליין עצמו היה בה, ואני בטוח שההחלטה הזאת תניע את המותג קלווין קליין ותהיה לה השפעה גדולה על העתיד. התרומות יוצאות הדופן של ראף עיצבו את האופנה כפי שאנחנו רואים אותה היום ונתנו לה אופי מודרני, ובהנהלתו קלווין קליין יחזק עוד את מעמדו כמותג סגנון חיים גלובלי מוביל".

כחלק מאסטרטגיית הקריאייטיב לעסקי הביגוד והאביזרים, חברת קלווין קליין הודיעה גם על העסקתו של פיטר מולייר כמנהל הקריאייטיב, שיהיה כפוף ישירות למר סימונס. מר מולייר יהיה אחראי להוציא לפועל את חזון הקריאייטיב והעיצוב של מר סימונס בבגדי גברים ונשים מוכנים ללבישה, וגם בקווי ביגוד ואביזרים ברמת גשר וטוב יותר. הוא גם ינהל את כל צוותי העיצוב לגברים ולנשים בתוך המותג קלווין קליין, תחת הנהגתו של מר סימונס.

קלווין קליין בע"מ, חברת בת בבעלות מלאה של PVH Corp. [NYSE: PVH], היא סטודיו לעיצוב ושיווק אופנה מהמובילים בעולם. היא מעצבת ומשווקת קולקציות מעצבים של הלבשה לנשים ולגברים ומגוון של מוצרים אחרים שמיוצרים ומשווקים באמצעות רשת נרחבת של הסכמי רישוי והסדרים אחרים בכל העולם. קווי המוצרים במסגרת מותגי קלווין קליין השונים כוללים שמלות וחליפות לנשים, אביזרי לבוש ובגדים מחויטים לגברים, הלבשת ספורט וביגוד ברמת גשר וקולקציה לגברים ולנשים, הלבשת גולף, ג'ינס, הלבשה תחתונה, בשמים, משקפיים, הלבשת ביצועים לנשים, גרביים, הנעלה, בגדי ים, תכשיטים, שעונים, ביגוד עליון, ארנקים, מוצרי עור קטנים ואביזרים לבית (כולל ריהוט). למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר calvinklein.com.

עם מורשת של יותר מ-130 שנה, PVH Corp. הצטיינה ביצירת צמיחה אצל מותגים ועסקים עם מורשת אמריקנית עשירה, והפכה לאחת מחברות ההלבשה הגדולות ביותר בעולם. יש לנו יותר מ-30,000 שותפים שפועלים ביותר מארבעים מדינות עם הכנסות של יותר מ-8 מיליארד דולר ב-2015. אנחנו הבעלים של המותגים האייקונים קלווין קליין, טומי הילפיגר, ואן האוזן, איזוד, ARROW, ספידו*, Warner’s ואולגה ומשווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות או ברישיון.

*המותג ספידו הוא במסגרת רישיון לנצח בצפון אמריקה והקריביים מחברת Speedo International, Ltd.

הצהרת חוף מבטחים במסגרת Private Securities Litigation Reform Act של 1995: מידע צופה פני עתיד הכלול בהודעה זאת, כולל אך לא רק אמירות המתייחסות לתוכניות, האסטרטגיות, המטרות, הציפיות והכוונות העתידיות של PVH Corp. וחברות הבת שלה (באופן קולקטיבי, "PVH") נכלל בהתאם להוראות חוף המבטחים של חוק Private Securities Litigation Reform Act של 1995. המשקיעים מוזהרים שמידע צופה פני עתיד זה מטבעו נתון לסיכונים ואי ודאויות, שרבים מהם לא ניתן לחזות באופן מדויק, וחלק מהם ייתכן שלא ניתן לצפות, כולל (1) התוכניות, האסטרטגיות, המטרות, הציפיות והכוונות העתידיות של PVH נתונות לשינויים בכל עת לפי שיקול דעתה; ו-(2) סיכונים ואי ודאויות אחרים שמצוינים מעת לעת בדוחות ש-PVH מגישה לרשות האמריקנית לניירות ערך.

החברה לא נוטלת על עצמה שום התחייבות לעדכן בפומבי כל מידע צופן פני עתיד, בין אם כתוצאה מקבלת מידע חדש, התרחשויות עתידיות או אחרת.

קרדיט עריכה: קלווין קליין

קרדיט תמונות: © Willy Vanderperre

מדיה חברתית:

facebook.com/calvinklein; calvinklein.tumblr.com; google.com/+calvinklein;
youtube.com/calvinklein; twitter.com/calvinklein; instagram.com/calvinklein;
pinterest.com/calvinklein
snapchat: calvinklein
show yours. #mycalvins
brand handle: @calvinklein

Contacts

אנשי קשר

קלווין קליין בע"מ

משרד התקשורת הגלובלית

Rod Manley, 212-292-9795

סגן נשיא ביצועי, תקשורת גלובלית

[email protected]
או

Alexandra Wagner,

 212-292-9794

סגנית נשיא, תקשורת תאגידית
[email protected]

או

משרד התקשורת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה

Denise Zamarioni,

+39 02 550 50 510

סגנית נשיא בכירה ליחסי ציבור – אירופה, המזרח התיכון ואפריקה

[email protected]

או

ייעוץ יחסי ציבור

Pierre Rougier
[email protected]

מקור:  קלווין קליין בע"מ

 

תגיות של המאמר: 

כתבות נוספות בקטגוריה אופנה וביגוד

Apparel Group משיקה את קמפיין 'זמן-קיץ' 2024 בהשתתפות יותר מ-36 מהמותגים שלה Apparel Group, קונגלומרט קמעונאות ולייף סטייל מובי
חזיות טריומף: חמשת הדגמים הפופולריים שכדאי להכיר מותג טריומף (Triumph), ידוע בעולם כולו בזכות איכ
MING משיקה את 37.09 Bluefin, שעון צלילה חדש לעומק של עד 600 מטר עם חוגת ספיר בעלת מנגנון פנימי Horologer MING השיקה את 37.09 Bluefin החדש, המציג
שבוע האופנה לכלות 2024 בברצלונה מלביש את ברצלונה ואת העולם באופן אופנתי Barcelona Bridal Fashion Week שבוע האופנה לכלות בב
ALDO של Apparel Group  משיק קמפיין רמדאן 2024 בכיכובה של כוכבת העל מרים פארס המוביל הבינלאומי בהנעלה ואקססוריז אופנתיים, ALDO,
קבוצת Apparel  יוצרת עסקה רב-מותגית פורצת דרך עם Marquee Brands LLC, ומרחיבה את טביעת הרגל האופנתית ב-GCC ובהודו קבוצת Apparel, קונגלומרט אופנה ולייף סטייל עולמי מ
קונג'ן מפתחת דבק ניתן לפירוק עבור טקסטיל וחומרים רכים ממרכיבים ביולוגיים טבעיים כאשר יותר מ-92 מיליון טונות של פסולת טקסטיל מוטמנו
 יתרונות מצעי כותנה מצעים מכותנה הם בחירה פופולרית ומועדפת ללינה של רב
HOYA Vision Care משיקה את עדשות משקפי השמש MiYOSMART המשלבות הגנה מפני אור שמש עז עם ניהול קוצר ראייה HOYA Vision Care, מובילה בחדשנות טכנולוגית אופטית,
טומי הילפיגר, קבוצת הפורמולה 1 Mercedes-AMG PETRONAS ו-Awake NY משיקות שיתוף פעולה במירוץ הגרנד פרי של מיאמי ‏Tommy Hilfiger טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp.‎ [
cvvvvvvvvvvvvvvv dxxxxfd
U.S. Polo Assn.  פולו משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2023 U.S. Polo Assn., המותג הרשמי של התאחדות הפולו האמר
לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי מוביל לונגין הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרי עם היסטוריה עש
שעוני קלווין קליין לאישה מחפש מתנה לאישה לכבוד השנה החדשה הלועזית?
שעוני יוקרה לגברים במחירים ללא תחרות שעוני יוקרה בחנות תכשיטי ברקוביץ
שעוני מייקל קורס לגברים – כשמעצב אופנה ייחודי מעצב שעונים שעוני מייקל קורס לגברים הם המבוקשים והמצליחים בעול
נעליים איכותיות לחורף מבית BranDeals החורף מגיע ואיתו גם הצורך לחדש ולהתחדש בנעליים נוח
FOLK HERO™ משתפת פעולה עם מותג ההלבשה התחתונה INTIMISSIMI כדי להשיק קמפיין מותג עולמי החוגג את 'אמנות ההלבשה התחתונה האיטלקית' בהשתתפות היידי ולני קלום הידועות INTIMISSIMI, המותג האיטלקי שיתף פעולה עם FOLK HERO
הכירו את קולקציית סתיו 2022 של GUESS USA מאז 1981, ל-GUESS יש חזון ייחודי לגבי 'הדרך האמריק
SEESTRAZ הבסט סיסטרס של עולם האופנה בישראל הכירו את SEESTRAZ, שתי אחיות שעומדות מאחורי מותג ב
הוסף תגובה 
תגובות  ( תגובות)