דרוג:
המותג המוביל בדין אקסטרה משיק את הדור הבא של מרככי הכביסה המרוכזים בדין extra עם אפקט הריח הדינאמי - ניחוח נפלא בכל תנועה השקת הסדרה תלווה בקמפיין רחב היקף בהשקעה כוללת של 3 מיליון ₪ בדין – מותג מרככי הכביסה המוביל בישראל, יוצא בקמפיין רחב היקף לרגל השקת הדור הבא בסדרת המרככים המרוכזים תחת המותג - בדין אקסטרה. ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון בהשקעה כוללת של 3 מיליון ש"ח. עד לפני כשנתיים נשלט תחום מרככי הכביסה על ידי מוצרים אשר נמכרו באריזות גדולות (בעיקר 4 ליטר). לפני כשנתיים זיהה בדין, המוביל את שוק מרככי הכביסה הזדמנות אשר נשענה על תובנה צרכנית שעלתה במובהק ממחקרי צרכנים – הצורך בריח יותר חזק של הכביסה. על בסיס תובנה זו השיק המותג סדרת מרככים מרוכזים אשר הבטיחו לצרכן יותר ריח לאורך זמן – בפקק קטן. המוצרים הוצעו בבקבוקים קטנים, נוחים לנשיאה ולאחסון. סדרת המרככים המרוכזים של בדין זכתה להצלחה רבה ויצרה סגמנט חדש בשוק. מהלך זה חולל למעשה, מהפך בשוק המרככים וסחף אחריו השקות של מוצרים מרוכזים נוספים. כיום, כשנתיים אחרי השקת בדין אקסטרה, תופס הסגמנט המרוכז נתח שוק של כ- 45% מכלל קטגוריית המרככים הנאמדת ב- 325 מיליון ₪ (נילסן, כספי, חציון ראשון 2011). בימים אלה משיק המותג, את הדור הבא של בדין אקסטרה – מרככי כביסה עם אפקט הריח הדינאמי. הסדרה החדשה מציעה את שני הניחוחות האהובים והמובילים של בדין אקסטרה - הורוד והכחול, בפורמולציה חדשה המכילה כדוריות בושם מיוחדות שנשברות בכל תנועה ומשחררות ניחוח נפלא שנשאר לאורך זמן. השקת המוצרים החדשים מחזקת את המענה המוצרי של בדין לצורך בריח חזק לאורך זמן ומאפשרת לצרכנים לחוש את תחושת הרעננות המלווה ללבישת בגדים שרק יצאו מהכביסה, גם זמן רב לאחר מכן, והכל - בפקק אחד קטן. יעל בן צבי, מנהלת שיווק תחום הטיפוח הביתי ביוניליוור ישראל: "לפני כשנתיים לקח על עצמו מותג בדין אתגר גדול של שינוי הרגלי הצריכה של הצרכן הישראלי. השקת בדין אקסטרה יצרה בשוק המרככים סגמנט חדש אשר חולל מהפך בשוק מרככי הכביסה בישראל. המוצרים המרוכזים נותנים מענה לצורך מובהק של הצרכנים לריח חזק שנשאר לאורך זמן. כמובילי שוק אנו מחויבים להציע לציבור הצרכנים כל העת את החשדנויות בתחום ואנו בטוחים כי הסדרה החדשה תמשיך ותחזק את מעמדו של בדין כמותג מרככי הכביסה המוביל בישראל." השקת סדרת בדין אקסטרה עם אפקט הריח הדינאמי תלווה בקמפיין תחת המסר " בדין extra עם אפקט הריח הדינאמי -ניחוח נפלא בכל תנועה", שיעלה בערוצים 2, 10, 9 למשך 12 יום. מרככי בדין אקסטרה עם אפקט הריח הדינאמי מוצעים לצרכן, כשאר מוצרי סדרת בדין אקסטרה במחיר מומלץ של 21 ₪ לבקבוק קומפקטי בנפח 960 מ"ל כשפקק אחד קטן מספיק למכונה אחת עם כביסה במשקל 4 ק"ג. כל בקבוק מספיק ל- 24 כביסות. |
|