Luxottica רוכשת את רשת אירוקה המונה 60 סניפים

דרוג:

הרשת תמותג מחדש למותג Sunglass Hut הרשת הגדולה והמובילה בעולם המתמחה במשקפי שמש שיווי העסקה עומד על 20 מיליון יורו מילאנו, איטליה, 5 באוגוסט 2011 קבוצת Luxottica (סימול MTA: LUX; סימול NYSE: LUX), חברה בינלאומית המובילה בעיצוב, ייצור, הפצה ומכירה של משקפי אופנה, יוקרה וספורט, הודיעה היום כי היא חתמה על הסכם לרכישת אירוקה, הרשת הקמעונאית למשקפי שמש החשובה והגדולה ביותר בישראל, המונה למעלה מ-60 סניפים. רכישה זו מסמנת את כניסתה של Luxottica לתחום הקמעונאי של משקפי שמש בישראל, מדינה המאופיינת בפוטנציאל צמיחה אדיר ובה כבר יש לקבוצה נוכחות באמצעות החטיבה הסיטונאית שלה. עם הזמן, ימותגו סניפי הרשת מחדש למותג Sunglass Hut, הרשת הגדולה בעולם המתמחה במשקפי שמש. "רכישה זו חשובה ל-Luxottica מבחינה אסטרטגית, מכיוון שהיא מאפשרת לנו לבסס נוכחות קמעונאית משמעותית בישראל, שוק דינמי מאוד הגדל במהירות", אמר פאביו ד'אנג'לנטוניו, סגן נשיא חטיבת Sun & Luxury Retail בקבוצה. "המיצוב של אירוקה בשוק הישראלי מתאים בהחלט למותג Sunglass Hut על מורשתו וערכיו. אנו אכן מאמינים כי הודות למהלך זה, נוכל לחזק את נוכחות המותגים שלנו בישראל ולעורר את כלל הקטגוריה של משקפי שמש איכותיים".
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים