דרוג:
לראשונה בתחום המזון בישראל - ברקוד דו מימדי (QR) יוטבע על גבי המוצרים של חברת סוגת. אפליקציה סלולארית חדשה תאפשר לצרכנים להוריד לנייד תכנים שונים אודות מוצרים של סוגת כגון מתכונים, ערכים תזונתיים ועוד ההשקעה מוערכת בחצי מיליון ₪.חברת 'סוגת' יוצאת במהלך מיוחד וראשון מסוגו בקרב חברות המזון בישראל – הטבעת ברקוד דו מימדי (QR) על גבי מוצרי החברה לצורך קידום תכנים שונים. הברקוד הדו מימדי הינו גרפיקה מקודדת אשר יכולה להיסרק ע"י אפליקציה סלולארית דרך מצלמת מכשיר הטלפון הנייד והיא מפנה את המשתמש לאתר, מתכון, סרטון וידאו או כל יעד אינטרנטי אחר שהוגדר לה מראש. חברת סוגת, הינה הראשונה בתחום המזון בישראל, אשר זיהתה את הפוטנציאל הטמון בטכנולוגיה חדשנית זו ותחל בשלב הראשון בהדפסת ברקוד על מוצרי הסוכר והקטניות של החברה. בהמשך, יוטבע הקוד על כל מוצרי החברה: מלח, אורז, מהשדה לצלחת ב- 10 דקות ועוד. ההשקעה של חברת סוגת במהלך מוערכת בכחצי מיליון ₪. כיצד ניתן להוריד את התכנים? על מנת ליהנות מתכני הברקוד, יתבקש הצרכן להוריד אפליקציית סורק אשר קורא קוד QR באופן חד פעמי על ידי כניסה דרך המכשיר הסלולארי לאתר האינטרנט www.get.beetagg.com . עם הכניסה לדף זה, יזוהה אוטומטית המכשיר הסלולארי של הצרכן כאשר כל מה שעליו לעשות הוא לבחור באפליקציה המתאימה עבור המכשיר הנייד שלו. לאחר מכן, יוכל הצרכן בעזרת הסורק, יוכל הצרכן לצלם תמונה של קוד ה-QR המוטבע על גבי מוצרי סוגת ולקרוא את התכנים השונים. בין התכנים שתציע החברה: הפנייה לאתר החברה ובו מבצעים/קטלוג מוצרים, מתכון לכל מוצר בהתאמה, סרטון (מידעי, פרסומי, היכרות עם החברה או המפעל), מידע על החברה ועוד. דיוויד פרנקלין, יו"ר ומנכ"ל סוגת: " כחברה אשר חרטה על דגלה להיות בקדמת המצוינות והחדשנות הטכנולוגית, בחרנו לשלב בין תחום הקומודיטי לטכנולוגיה מתקדמת ואנו גאים להיות בין הראשונים בארץ אשר משיקים את השימוש בברקוד הדו-מימדי החדש. חברת סוגת הייתה הראשונה בקרב חברות המזון להשיק אפליקציה קולינארית באייפון אשר היוותה מהפכה והצלחה מדהימה בקרב צרכני הטכנולוגיה ואני בטוחה כי גם הפעם יהיה מדובר בהצלחה". |