גלידת שטראוס מרחיבה את סדרת שטראוס לייט

דרוג:

גלידת שטראוס מרחיבה את סדרת שטראוס לייט וקטגורית הויטאליטי ומציגה טעמים חדשים לעונת 2011 הסדרה כוללת מוצרים איכותיים, טעימים ומפנקים מופחתי קלוריות ושומן כל מוצרי סדרת שטראוס לייט נושאי תו אי"ל ומותאמים גם לחולי סכרת גלידת שטראוס מובילה את קטגורית מאגדות הלייט עם נתח שוק של 66.1%! ההשקעה הכוללת בפעילות לעונת 2011 נאמדת בכ-30 מיליון ₪ גלידת שטראוס,מובילת שוק הגלידה בישראל מקבוצת יוניליוור, גאה להציג את החידושים האחרונים בתחום גלידות הלייט והויטאליטי. בקטגוריה זו מגוון רחב של מוצרים, טעמים, ומרקמים חדשים אשר נותנים מענה מושלם לצרכנים, השומרים על תזונה נכונה ואורח חיים בריא ועבור הסוכרתיים, המחפשים מוצר טעים ומפנק העונה על צרכיהם המוצרים החדשים בסדרת הלייט של גלידת שטראוס, כמו כל המוצרים בסדרה, מאושרים על ידי אי"ל - האגודה הישראלית לסוכרת ועל גבי כל אריזה מופיע תו האגודה. התו מחייב פיתוח מוצרים אשר מוגבלים בכמות הקלוריות, שומן רווי, כולסטרול ופחמימות על כל סוגיהן ומתאים לקהל הסוכרתיים אשר יכולים לאכול מגוון מצומצם של מוצרים ומחפשים כל הזמן מגוון חדש וטעים. המוצרים נותנים מענה גם לצרכנים המבקשים לשמור על אורח חיים בריא ועל הגזרה. בשנת 2010 הקטגוריה גדלה ב-17.3% (גודל שוק כספי 2010, נילסן), גלידת שטראוס גדלה ב-22.5% והובילה את השוק עם 63% נתחי שוק, . בשנת 2011, קטגוריית מאגדות הלייט מהווה 30.3% מסך שוק המאגדות כאשר גלידת שטראוס מובילה את הקטגוריה עם נתח שוק של 66.1% (עפ"י נתוני נילסן, כספי מצטבר מאי 2011). שחקנים נוספים בקטגוריה הם נסטלה עם 19% נתח שוק ופלדמן עם 13% נתח שוק. (הנתונים מתייחסים למאגדות בקטגורית הלייט).
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים