חשיפת מהלך הקיץ של קוקה-קולה SUMMER LOVE

דרוג:

קוקה-קולה מעבירה את הבחירה לבני הנוער תשיק השנה חוויית קיץ אולטימטיבית חדשנית וראשונה מסוגה Coca-Cola Summer Love: עשרות חוויות, אירועים ופינוקים 3 פעמים בכל שבוע - על פי בחירתם של בני הנוער! במשך כל חודשי הקיץ, 3 פעמים בשבוע, יועמדו לבחירתם של בני הנוער מבחר חוויות או הטבות ממגוון עולמות התוכן שלהם. בני הנוער יקבעו איזו חוויה הם מעדיפים – ויזכו בה. שיאו של האירוע: מופע ענק בליל האהבה, שתוכנו ייקבע ע"י בני הנוער קוקה-קולה ישראל תשיק בקיץ 2011 מהלך ייחודי וחדשני: Summer Love Coca-Cola - שנועד לאפשר לבני הנוער לעצב לעצמם את הקיץ עם מבחר חוויות מעולמות התוכן האהובים עליהם וליצור קיץ גדוש באטרקציות וריגושים בדיוק כמו שהם אוהבים. במסגרת המהלך, הראשון מסוגו בישראל, ובהשקעה של כ-20 מיליון ש', תעמיד קוקה-קולה לבחירתם של בני הנוער, שלוש פעמים בשבוע, באתר אינטרנט ייעודי, אופציות לבילוי, אירוע או מוצר נחשק. בני הנוער יצביעו בכל פעם לאפשרות המועדפת עליהם – ויוכלו ליהנות מזו שתזכה במרב הקולות. בכך הופכת למעשה קוקה-קולה את בני הנוער לשותפים מעורבים ופעילים במהלך. בסך הכל ייהנו בני הנוער מעשרות אירועים וחוויות שונים ומגוונים וממבחר הפתעות ומתנות – על פי בחירתם, לאורך כל הקיץ.


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים