קמפיין חדש לכריות בכיכוב של ציון ברוך ומיקי בוגנים

דרוג:

מותג הדגנים האהוב והמוביל מבית תלמה משיק מהלך רחב היקף לתמיכה במותג תחת המסר "לא תאמינו מה קורה בפנים" המהלך כולל קמפיין חדש בכיכובם של ציון ברוך ומיקי בוגנים ופעילות אינטרנט, קד"מ וסלולר לבני הנוער בהשקעה של 5.5 מיליון ש"ח לאחר מספר שנים בהם לא נתמך תקשורתית, יוצא מותג הדגנים המוביל מבית תלמה – כריות במהלך רחב היקף לתמיכה במותג . המהלך כולל סרט פרסומת חדש, משעשע ומפתיע באמצעות משרד הפרסום באומן, בר ריבנאי, בכיכובם של ציון ברוך ומיקי בוגנים, הממשיך את השפה התקשורתית המזוהה עם המותג תחת המסר "כריות – לא תאמינו מה קורה בפנים". בנוסף יכלול המהלך פעילות אינטרנט, קד"מ וסלולר ייחודית המיועדת לבני הנוער. במהלך הכולל הושקעו 5.5 מיליון ₪. מותג כריות מוביל את תחום דגני הילדים ואת קטגוריית הדגנים כולה. למרות שלא נתמך תקשורתית במשך מספר שנים, ממשיך המותג לצמוח בהתמדה ושומר על מעמדו כמוביל הקטגוריה.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים