דרוג:
רשת נעלי TO GO, שהשיקה לקראת עונת הקיץ הנוכחית, מהלך לחיזוק אחיזתה כמובילת טרנדים אופנתיים בשוק ההנעלה המקומי, דרך השקת אתר אינטרנט חדש הכולל בתוכו מדריך סטיילינג אינטראקטיבי, במסגרתו כל אחת יכולה לדעת איזה נעל לנעול עם איזה אאוטפיט לאיזה אירוע, מחזקת את המהלך בימים אלו דרך חתימה על שיתוף פעולה ארוך טווח עם הסטייליסטית הטלוויזיונית הפופולארית - דורין אטיאס.
במסגרת שיתוף הפעולה, אטיאס תעביר הדרכות לכל מנהלי החנויות של הרשת במקביל לייעוץ וסטיילינג ללקוחות הרשת בחניות בכל רחבי הארץ, בסדרת אירועים שיחלו במהלך החודש הקרוב, וכך יוכלו עובדי הרשת לקבל מידע מקצועי שימושי שישמש אותם אל מול הלקוחות האופנתיות, ובמקביל הלקוחות יוכלו לעשות שפוג יחד עם הסטייליסטית שהן הכי אוהבות ולקבל טיפים שימושיים למה הכי כדאי לקנות לקראת העונה החמה.
הרשת תשקיע במהלך כולו כ – 500,000 ₪
מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת TO GO מוסר: "רשת TO GO מצליחה להוביל את השוק בעונות האחרונות, דרך קונספט ה-VALUE FOR MONEY, שהצליח לחנך את הלקוחות הישראליות שניתן לקנות הרבה נעליים במחירים נמוכים ולהתאים עצמן לכל הטרנדים האפשריים בעונה אחת נתונה, ממש בדומה לתפיסה המושרשת בנושא בגדים. העונה הנוכחית החלטנו לקחת את הקונספט שלנו צעד אחד קדימה דרך השקעה באתר חדש המהווה מדריך סטיילינג שימושי ללקוחות הרשת שלנו, שיוכלו לדעת מה כדאי לקנות ועם מה כדאי ללבוש ובמקביל בחרנו לחבור לסטייליסטית שהלקוחות שלנו הכי אוהבות דורין אטיאס, שגם תמקצע ברמה אופנתית את מנהלי הרשת שלנו ובמקביל תיתן ייעוץ סטיילייג ללקוחות. אנו צופים ששיתוף הפעולה ייתן לנו יריית פתיחה מוצלחת לעונת הקיץ הקרובה, במקביל להשקת קולקצייה מרהיבה ואופנתית במיוחד הכולל לא פחות מ-500 דגמים שונים לנשים וילדים
|