עומרי כספי נבחר להוביל קמפיין חדש למותג הדגנים תלמה

דרוג:

חברת יוניליוור בחרה בעומרי כספי לשמש כפרזנטור החדש למותג הדגנים של תלמה.  במסגרת ההסכם יוביל עומרי סדרת קמפיינים חדשה למותג וכן תמונתו תשולב על סדרת דגני קורנפלקס של אלופים – המזוהה במיוחד עם דגני תלמה. רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק דגנים ביוניליוור ישראל: "מותג תלמה הינו מותג הדגנים הוותיק והמוביל בישראל. לפני מספר שנים השקנו שפה תקשורתית חדשה למותג תחת המסר "הכוח להצליח". את המותג ליוותה אורנה בנאי אשר שימשה כפרזנטורית והתחברה לערכי המותג ולמשפחות בישראל. כחלק מהתפתחות שפת המותג, אנו רוצים להביא לידי ביטוי את משמעות המסר הכוח להצליח. עומרי כספי הינו אחת מהדמויות המזוהות ביותר עם הצלחה ישראלית והחיבור בינו לבין תלמה מותג דגנים מוביל המזוהה עם ישראליות- הינו טבעי. אנו בטוחים כי עומרי יתרום לחיזוק הקשר שלנו עם הצרכנים ומודים לאורנה בנאי על תרומתה למותג בשנים האחרונות".  עומרי כספי, השחקן הישראלי הראשון בליגת ה NBA בכדורסל: "תלמה הוא מותג שמלווה אותי, כמו את רוב הישראלים, מילדות. הוא חלק מהבית וחלק מהמשפחה. החיבור לתלמה ובעיקר למסר המלווה אותו – הכוח להצליח - הוא מבחינתי חיבור טבעי ואני שמח על ההזדמנות." 

אודות חברת יוניליוור ישראל: יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו-הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית של יוניליוור (Vitality - חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים