דרוג:
אנג'לו טרוקיה יו"ר ומנכ"ל יוניליוור ישראל, המתוודע לראשונה לחג הפסח בישראל, חבר לאלון שץ סמנכ"ל המכירות וענת גבריאל סמנכ"ל חטיבת המותגים הבינלאומיים בחברה ושלושתם יצאו בתחילת השבוע יחד לדיול בן ארבע שעות באחת מרשתות השיווק. הדיול נערך במסגרת פעילות לקראת החג בה השתתף כל הדרג הניהולי של החברה המונה כ- 250 אשר התפרסו במגוון גדול של סניפים ברחבי הארץ. לאחר שבדק את סידור מוצרי יוניליוור על המדפים לאחר שלמד מה משמעות המילים "חג שמח", פנה טרוקיה לצרכנים דוברי אנגלית והציע להם בנימוס חוברת מתכונים, הסברים על מוצרי החברה וברכות לחג. |