דרוג:
התכשיטים מאופיינים במרקם קלאסי ובחומרים יוקרתיים בשלל ווריאציות ועיצובים. בימים אלו פתחה איה חנות מותג ראשונה במתחם הקניות היוקרתי – קניון G צמרת הממוקם במתחם מגדלי YOO בתל אביב. יחסי ציבור 'לוטן תדמיות' נבחרו להוביל את הייעוץ התדמיתי והתקשורתי של מעצבת התכשיטים הבינלאומית איה עזריאלנט, ויטפלו בתקציב יחסי הציבור. איה עזריאלנט, ידועה בכל רחבי העולם כתכשיטנית מבריקה וחדשנית. את תכשיטיה עונדות נשים ידועות כמו הילרי קלינטון, רות וסטהיימר והמלכה נור. איה עזריאלנט, הישראלית שכיכבה 3 שנים רצופות ברשימת 50 הנשים העצמאיות המובילות בעולם, ובנוסף נבחרה כאחת מ- 50 הנשים המובילות בעולם ביזמות ע"י STAR GROUP במונקו. במקביל לפעילותה הבינלאומית, החדירה איה לישראל מותג הנושא את שמה ומאופיין במוטיבים מעולם הדממה כמו כוכב הים וסוסון הים.. אבל הפעילות בישראל לא מסתכמת רק בעסקים. לאורך השנים תורמת איה לארגונים תרבותיים וחברתיים בישראל כמו: מוזיאון תל אביב, התזמורת הפילהרמונית, תזמורת נתניה הקיבוצית, האופרה הישראלית, תיאטרון הקאמרי, תיאטרון הבימה, תיאטרון בית לסין, המועצה לקידום החינוך ביפו וקרן המשאלות של גילה אלמגור. לאחרונה אף שיתפה פעולה עם סכרת נעורים ועם ויצו ויצרה את צמיד לב הזהב למען ילדים ונשים בסיכון. חברת לוטן תדמיות מטפלת במגוון לקוחות, החל ממוסדות תרבות מובילים בארץ, מוזיאונים, גלריות, אמנים, עסקים, משפטים, נדל"ן, אדריכלות, חינוך, קוסמטיקה וכלה בחברות ופרויקטים גדולים בתחומים מגוונים. 'לוטן תדמיות' מקדמת במשך שנים את רעיון האחריות החברתית בתוך חברות עסקיות. החזון של יעל לוטן מייסדת ומנכ"לית החברה הוא למצב את תחום יחסי הציבור מחדש. כתחום המביא מעשים טובים לידיעת הרבים. תחום המכיל בתוכו את בניית האסטרטגיה התדמיתית של הלקוחות, המושתת על ערכים של תקשורת בין אישית, אתיקה ואמת. מבין לקוחותיה: מוזיאון ישראל ירושלים, האמנית מיכל רובנר, מפעל הפיס, גלריה ליטבק, אורבאך הלוי-מהנדסים אדריכלים בע"מ, מוזיאון לאמנות ישראלית,רמת גן, מתחם ביאליק, להקת המחול הקיבוצית, פסטיבל 'צלילים במדבר' ועוד. |