הקניון הגדול בפתח תקווה פותח את קומת המותגים הגדולה בישראל

דרוג:

קבוצת קניוני ישראל,  שהינה בעלת  הקניון הגדול בפתח תקווה, פותחת השבוע את קומת המותגים הגדולה בישראל, בהשקעה כוללת של 220 מיליון ₪. הקומה החדשה תאגד מגוון רחב של מותגים בינלאומיים מובילים - לצד מותגים מקומיים  מובילים.

לדברי יוסי צבי, מנכ"ל קבוצת קניוני ישראל:הקמת ופתיחת קומת המותגים הינה חלק מאסטרטגית הקבוצה, למצב את הקניון הגדול, אחד מהקניונים המובילים בקבוצה, כמוקד משיכה אזורי וכסמן ימני למתחמי הקניות הגדולים בגוש דן, ואף להציב אותו ברף אחד גבוה מכולם.
 
עוד מוסיף צבי: "הרחבת הקניון, הגדלת שטחי המסחר והתוספת המשמעותית של מספר החנויות בו, כל אלה יחזקו את מעמדו של הקניון הגדול כאחד הקניונים הגדולים, המוצלחים  והמובילים במדינה. אנו בטוחים שממהלך זה תצאנה נשכרות כלל החנויות בקניון, החדשות והותיקות, וכמובן תושבי העיר פתח תקוה והסביבה".  בקומת המותגים בקניון הגדול כ- 42 חנויות (המתווספות לכ – 150 חנויות קיימות). כמו כן, בקניון מופעלים ומתוכננים מתחמים חדשים כגון "פעלטון", "לגעת באוכל" ו"סטייליש".

לדברי דני טורקניץ', מנכ"ל הקניון הגדול: " קומת המותגים החדשה מהווה פלטפורמה אדירה עבור מותגים בינלאומיים אשר חיפשו מיקומים מתאימים לפתיחת חנויות בישראל, לפי 3 קריטריונים מנחים: קניונים מובילים, שטחי מסחר רחבים ומיקומיים אסטרטגיים.  עיצוב החנויות נעשה על-פי סטנדרטים מחו"ל, כולל ויטרינות גבוהות מהרגיל בגובה של 5 מ' והקצאת שטחים גדולים במיוחד לכל חנות, כאשר הקומה מעוצבת כמרחב חוויתי עם פלטפורמות פרסום ומולטימדיה חדשות - 105 מסכים המקרינים ומשדרים אווירה.  עיצוב הקומה מתבטא בבינלאומיות גלובאלית המספקת תחושה של חו"ל, זאת בזכות מראה מואר, לבן, נקי ובעיצוב מינימליסטי.  פתיחתם של מותגים בינלאומיים מובילים בעולם- חלקם בהופעה ראשונה בישראל, מוסיפה למתן תחושה זו.
 
עוד מוסיף טורקניץ': "ההחלטה להקים קומה נוספת בקניון נובעת מהמטרה למצב מחדש את הקניון, לשדרג ולהשביח אותו, כחלק מהתוכנית האסטרטגית של  הקבוצה לשנת 2011 המתמקדת בהמשך  צמיחה משמעותית בהיקפי הפעילות והשבחת הנכסים שלה.  עם פתיחת קומת המותגים החדשה, הקניון הגדול יהווה את אחד מהקניונים המובילים במדינת ישראל עם צפי גידול של 30% במספר המבקרים מדי יום, על מנת לשמור על הפדיון הממוצע הקיים ואף להגדילו. לדבריו: המהלך מחזק את חזון הקבוצה, להוביל את ענף הקניונים בארץ ולהצעיד אותו קדימה באמצעות אימוץ סטנדרטים בינלאומיים השמים דגש על חדשנות מודרנית וחווית צריכה הוליסטית."
 
קומה המותגים החדשה משתרעת על שטח של כ- 10,000 מ"ר וכוללת תמהיל רחב של מותגים בינלאומיים לצד מותגים ישראלים מובילים, ביניהם:    - H&Mהסניף הגדול בארץ בגודל 2000 מ"ר, פול אנד בר, ברשקה, FOX,  טימברלנד, בילאבונג, סליו,  Top shop, Mac, Payless (ראשון בארץ) , EPK, טוי ווטש, אדידס, אקססורייז, אלדו, ספרינג,הנקי מולר – בודיק (הלבשה תחתונה מהולנד – לראשונה בישראל), פוקס הום – לראשונה באזור המרכז, ספורט ורטהיימר, , Nyou, סבן קמיצ'י (לראשונה בישראל), וינס קמוטו, רונן חן, HDL, סיגל דקל,פרופיל, הצורפים, אמארו, אימג'ינריום, ועוד, ובינואר 2012 ייפתח בקומה סניף ראשון של אמריקן איגל.
 
הקניון הגדול הוקם בשנת 1999 וממוקם בלב אזור מתפתח של עסקים בעיר פתח תקווה ומהווה מוקד משיכה לקהל רב כמו גם לשיתופי פעולה עם חברות מסחריות הממוקמות בסמוך.  כיום, לאחר פתיחת קומת המותגים החדשה, שטחו 80,000 מ"ר, שטח מסחרי של כ- 50,000 מ"ר ו-1700 מקומות חניה.   מס' המבקרים בקניון נע בין 18,000 ל-25,000 ליום ובעל 190 בתי עסק פעילים.  לאור מיצובו החדש של הקניון הגדול, הופך הקניון למוקד משיכה מעבר לעיר פ"ת והסביבה. הקניון הגדול ימשוך אליו לקוחות מערי השרון, צפון ת"א, ר"ג, גבעתיים ובקעת אונו. העיר פ"ת כיום, מונה 230,000 תושבים ויחד עם שאר האזורים , הקניון ישרת מעל חצי מיליון לקוחות פוטנציאלים.
 
קבוצת קניוני ישראל, מונה 18 קניונים ברחבי הארץ: גרנד קניון (בשיתוף קבוצת זאבי), הקניון הגדול, קניון רחובות, בילו סנטר, קניון נהריה, קניון לב חדרה (בשיתוף חנני רויכמן ותרצה רויכמן- סגל), קניון השרון, קניון מרום, קניותר נס-ציונה, קניון לב אשדוד, קניון הראל (בשיתוף גני דוד נכסים והשקעות בע"מ), קניון אדומים, קניון הדר (בשיתוף ריבוע כחול נדל"ן בע"מ), חונים קונים ,דודג' סנטר, קניון מלכת שבא וקניון הגבעה (בשיתוף עם הראל החברה לביטוח).
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים