דרוג:
חברת Müller נכנסת לשוק המקצועי – Müller Froop ,יוגורטים מפנקים באריזות מוקטנות של 100 גרם ברשתות בתי מלון ברחבי הארץ לאחר הכניסה המוצלחת וההשתלבות בשלוש השנים האחרונות בשוק הישראלי הצרכני, מותג היוגורט Mülle, מהמובילים באירופה, עושה בימים אלה כניסה לשוק המקצועי הישראלי. המהלך החל בבתי מלון נבחרים בכל הארץ, לרבות רשת מלונות ישרוטל ומלונות דן וקיסר. במסגרת ההסכמים שנחתמו, יוצעו לאורחים בארוחות הבוקר של בתי המלון, יוגורטים ממותגים שלFroop Müller באריזות יחודיות של 100 גרם לשוק המקצועי ב – 3 טעמים: תות, אפרסק פסיפלורה ותפוז. היוגורטים יוצעו באריזתם המקורית הממותגת, כשבמיוחד לצורך שיתוף הפעולה עם השוק המקצועי תייצר Müller מהדורות מיוחדות של יוגורט Müller mini Froop באריזות של 100 גר' ובמגוון טעמים. מדובר ביוגורט מפנק במיוחד, המשלב יוגורט וקציפת פרי. אורן תורג'מן, מנהל שיווק Müller ישראל: "המותג Müller שנכנס בהצלחה לשוק הישראלי לפני שלוש שנים, ממוצב כיוגורט איכותי, ולכן החלטנו לייצר חוויית טעם גם לאורחי בתי המלון בארוחות הבוקר. ארוחות הבוקר בבתי המלון בישראל ידועות כארוחות בוקר עשירות ומפנקות, ואני בהחלט רואה את היוגורט הנהדר של מולר משתלב בארוחה". Müller הוא מותג היוגורט מס' 1 בבריטניה, ומס' 2 בגרמניה, באיטליה ובאירופה. החברה מייצרת, בנוסף ליוגורט, מוצרי חלב נוספים, גבינות וקינוחים. Müller הושק בישראל ב-28.1.08 בהצלחה רבה, ומאז השקתו זוכים מוצרי Müller להצלחה רבה בקרב קהל הצרכנים. |