דרוג:
טרנד "מסיבות הבית" – מגיע לישראל!
במהלך ראשון מסוגו בישראל יקיים מותג ליפטון 600 מסיבות תה ברחבי הארץ לאלפי נשים בו זמנית כתמיכה בקמפיין ליפטון תחת המסר "ליפטון – הפסקת תה אחרת"
השקיע המותג כמיליון ש"חWOM במהלך באמצעות חברת
מותג ליפטון מבית יוניליוור מצטרף לטרנד עולמי אשר כבש לאחרונה את עולם השיווק של מוצרי הצריכה – מסיבות הבית. במסגרת המהלך, יקיים המותג 600 מסיבות תה בו זמנית, בהן ישתתפו אלפי נשים אשר יבלו ביחד עם חברותיהן הקרובות ערב נשים אינטימי ומהנה בחסות המותג.
מסיבות התה יתקיימו בבתיהן של 600 נשות WOM אשר נבחרו מתוך אלפי נשים שהתנדבו למהלך. נשים אלה, הפרוסות בכל רחבי הארץ, יפתחו את ביתן ל 10 – 20 מחברותיהן כשליפטון מספק את התה, הכלים, והכיבוד וייצרו לעצמן ולחברותיהן הפסקת תה אחרת- ערב הכולל משחק קופסא חדשני שפותח במיוחד עבור נשים, מתכוני תה מסעירים, עוגיות ועוד.
בנוסף מוזמנות הנשים המשתתפות בפעילות להצטרף למותג ולהוסיף תרומה עבור עמותת עלם. תרומת המותג ותרומת הנשים יאספו לטובת מרכזי "הפוך על הפוך" של העמותה. |