מולר Müller מעלה קמפיין חדש!

דרוג:

Müller מולר הינו מותג היוגורט הראשון בישראל שמצהיר שאינו מכיל חומרים משמרים ואינו מכיל צבעי מאכל מלאכותיים הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט במהלך פברואר 2011 וילווה בסרטון פרסומת שיגולל את סיפורו של אפרסק בדרכו מהעץ אל גביע היוגורט, בליווי פסקול בביצועו של הזמר גבע אלון סך ההשקעה בקמפיין: 700 אלף דולר חברת Müller משיקה קמפיין לסדרת היוגורטים החדשה שלה Müller Simply Fruit - יוגורט קרמי עם חתיכות פרי מהטבע וללא חומרים משמרים תחת הסלוגן: "אצלנו היוגורט לא נופל רחוק מהעץ". בדצמבר 2010 נכנסה Müller לראשונה בישראל לקטגוריה הגדולה ביותר בשוק היוגורטים – יוגורט עם חתיכות פרי, והשיקה את סדרת Müller Simply Fruit - יוגורט קרמי 3% שומן עם חתיכות פרי מהטבע. אורן תורג'מן, מנהל שיווק Müller ישראל: "מאז שהשקנו את Müller בישראל לפני כשלוש שנים, אנו ממשיכים לחדש לצרכן הישראלי על ידי הבאת מוצרים באיכות וטעם ייחודיים, ברמת חומרי הגלם הגבוהה והבלתי מתפשרת, כפי שהטבע התכוון. השקת קטגוריה חדשה זו היא המשך התפיסה של Müller להביא לישראל מוצרים בעלי מרקם ייחודי, ואיכות המתבססת על תהליכים מהמתקדמים בעולם השומרים על חומר הגלם כפי שהוא בטבע!".
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים