דרוג:
בסקר שנערך על ידי זמן אמיתי – בית הספר לברמנים בקרב בוגרי ביה"ס לדורותיהם בנושא משקאות אהובים נבחר המותג ואן גוך כמשקה המועדף אחרי מותג הבירה גינס במסגרת סקר שנערך בקרב מועדון הברמנים של זמן אמיתי – בית הספר המוביל לברמנים בישראל, בנושא הרגלי שתייה ומותגים אהובים 12% מהנשאלים ציינו את המותג ואן גוך כמותג האהוב עליהם. הנשאלים התבקשו לציין את סוג המשקה המועדף למשל: בירה, וודקה וויסקי וכדומה. כאשר וודקה צוינה במקום השלישי עם 11% אחרי בירה עם 29% וויסקי 41% יחד עם זאת, כאשר נתבקשו לציין מותגים אהובים, וודקה ואן גוך הגיע למקום השני והמכובד עם 12% אחרי מותג הבירה גינס האירית שנבחר על ידי 14% מהנשאלים. חברי מועדון הברמנים של זמן אמיתי הינם אנשי מקצוע העוסקים בתחום האלכוהול ונחשבים מובילי דעה בחיי הלילה בפרט והשוק האלכוהול ככלל. וודקה ואן גוך, מיוצרת במזקקות המלכותיות בהולנד, וזכתה בדירוג המקסימאלי של הספירט ז'ורנל האמריקאי בציון הגבוה ביותר- חמישה כוכבים. למותג מגוון של 19 טעמים ייחודיים- בארץ משווקים שבעה מהם: הקרמל, מלון, אננס, מוחיטו- מנטה, רימונים, אסאי ודאבל אספרסו שהיא וודקה הקפה הטובה בעולם וכמובן וודקה ואן גוך קלאסית המשמשת כבסיס האיכותי לכל המגוון. וודקה ואן גוך זכתה להצלחה רבה בישראל, מאז החלה להיות משווקת לפני כשלוש שנים. הקהל הישראלי אשר יודע להעריך מותגי על ונחשב לאנין טעם, קיבל את וודקה ואן גוך בזרועות פתוחות ותוך זמן קצר הפכה הוודקה, על שלל טעמיה לוודקה פופולרית ביותר בקרב מביני עניין. |