תקציב הפרסום של הקבוצות MGS ו"אינטר ג'ינס" עובר

דרוג:

הקבוצות MGS ו"אינטר ג'ינס" ירכזו את כל תקציב הפרסום של מותגיהם במשרד הפרסום שמעוני-פינקלשטין-ברקי DRAFTFCB, התקציב כולל את הפעילות הפרסומית של מותגי הספורט הבינלאומיים של הקבוצה; קונברס-אולסטאר, סקצ'רס, ארנה ועוד, פעילות קבוצת האופנה "אינטר ג'ינס" בעלת הזיכיון לשיווק והפצת מותגי "REPLAY ","STEVE MADDEN", תיקי "Guess" ועוד, ורשת "מגה ספורט"! תקציב הפרסום של הקבוצות MGS ו"אינטר ג'ינס" עובר כולו למשרד הפרסום "שמעוני-פינקלשטיין-ברקי DRAFTFCB" וכולל את הפעילות הפרסומית של מותגי הספורט הבינלאומיים של הקבוצה- "סקצ'רס", "ארנה", "קונברס", "קאפה", "הי טק" , "OP", "מירל" ו"פרדי", פעילות קבוצת האופנה "אינטר ג'ינס", בעלת הזיכיון לשיווק והפצת מותגי "REPLAY ", "STEVE MADDEN" , marc ecko, תיקי Guess וצ'רלס דויד, אלו יתווספו לפעילות הפרסומית של רשת "מגה-ספורט", המנוהלת מזה כ -3 שנים ב"שמעוני-פינקלשטין-ברקי "DRAFTFCB . מחזור הפעילות השנתית נאמד בכ-4 מליון ₪.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים