דרוג:
Glamhive מכריזה על פסגת הסגנון והיופי הבינלאומי הראשון של Glamhive בתצוגה של סטודיו העיצוב הגלובלי של מרי קיי
מייסדת Glamhive סטפני ספרנגרס עם הסטייליסטית המפורסמת ניקול צ'אבס מארחות בלונדון את ראשי התעשייה כדי לדון בסגנון וביופי
לוס אנג'לס וסיאטל, 4 באפריל 2022, (BUSINESS WIRE):
מה שהתחיל כדרך של איחוד קהילת הסגנון ,הפך לאחד המפגשים הגדולים ביותר של קהילת הסגנון ברחבי העולם. עכשיו, כשהטיסות חוזרות במלוא התנופה, פסגת סגנון האביב והיופי של Glamhive יוצאת לדרך בלונדון ב -23 באפריל. Glamhive ו- Mary Kay Design Studio משיקים את הפסגה הזו כחוויה פיזית-דיגיטלית היברידית עם אורחים המשתתפים באופן אישי וכמעט, כולם ייערכו במלון בולגארי האולטרה-שיקי לונדון. 100% ממכירת הכרטיסים ייתרמו לוועדת ההצלה הבינלאומית על מאמציה באוקראינה.
פסגת האביב תהיה הפסגה השמינית של החברה ותפגיש שוב את ראשי התעשייה ויוצרי תדמית מפורסמים מובילים כדי לדון בסגנון, יצירה, מימון והשקה של עסקים, עתיד האופנה ועוד.
האירוע לאורך כל היום, עם כרטיסים, יכלול שישה פאנלים עם יותר מ- 25 דוברים. להלן סקירה כללית של הנושאים שיכוסו על ידי מערך הדוברים של האולסטאר.
נושאים:
*הפרספקטיבה של לונדון
*בלתי ניתנים לעצירה: Ladies Who Launch
*תה עם דאנה ג'יאניני מווג הבריטי
*מתגו את עצמכם: הגדלת המותג האישי שלך
*איך לעשות הצהרה עם הסגנון שלך.
*עתיד האופנה.
מארחים שותפים
סטפני ספרנגרס - מייסדת ומנכ"לית, Glamhive
ניקול צ'אבס - סטייליסטית סלבריטאים לקריסטן בל וג'סיקה סימפסון
דוברים:
הדוברים שלנו הם מעצבי שיער מפורסמים, אמני איפור ויוצרי תדמית שעובדים עם השמות הגדולים ביותר בהוליווד ומחוצה לה, כולל:
סטייליסטיות סלבריטאים: ניקול צ'אבס וזאדריאן סמית'
איפור סלבריטאים: כריסטיאן ווד וטניה גריר
עורכים: דינה ג'יאניני (British Vogue) ובריאן אנדרווד (O Magazine)
כרטיסים לוועידה עולים 149 ליש"ט (GBP) לכרטיס פנים אל פנים לאורך כל היום ו-45 ליש"ט (GBP) לכרטיס וירטואלי. מי שמעניקה חסות לפסגת הסגנון והיופי של Glamhive LIVE Spring Style and Beauty היא Mary Kay וסטודיו העיצוב הגלובלי של מרי קיי ומלונות בולגרי.
לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת https://www.glamhive.com/live-upcoming
אודות Glamhive
Glamhive נוסדה על ידי היזמית סטפני ספרנגרס בשנת 2017 עם החזון לדמוקרטיזציה של סטיילינג אישי וההנחה כי הביטחון בעקבות הזוהר לא צריך להיות בלעדי לעשירים ומפורסמים.
חוויית העיצוב המקוונת מציעה לכל מי שיש לו גישה לחיבור WiFi לסטייליסטים שיספקו לו את התמיכה הדרושה לו כדי להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם. עבור סטייליסטים, זוהי פלטפורמה חלקה מקצה לקצה כדי לעזור להם להגדיל את הרשת שלהם ואת העסק שלהם, 100% כמעט.
אודות Mary Kay
מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, ייסדה את חברת היופי החלומית שלה בשנת 1963 במטרה אחת: להעשיר את חיי הנשים. החלום הזה התפתח לחברה של מיליארדי דולרים בעלת מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. כחברה לפיתוח יזמות, Mary Kay מחויבת להעצים נשים במסען לעצמאות כלכלית באמצעות חינוך, חונכות, הסברה, נטוורקינג וחדשנות. Mary Kay הקדישה את עצמה להשקעה במדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים. מרי קיי מאמינה בהעשרת החיים היום למחר בר קיימא, בשותפות עם ארגונים מרחבי העולם המתמקדים בקידום מצוינות עסקית, תמיכה בחקר הסרטן, קידום שוויון מגדרי, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ייפוי הקהילות שלנו ליפות את הקהילות שלנו ולעודד ילדים ללכת בעקבות החלומות שלהם. קבלו מידע נוסף marykayglobal.com, מצאו אותנו בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין או עקוב אחרינו בטוויטר.
ראו את ההודעה במקור בשפה האנגלית באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220404005192/en/
ליצירת קשר:
Stephanie Sprangers
מקור: Mary Kay.
תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire
לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769 |