מייבלין ניו יורק,העניק חסות לשבוע האופנה בניו יורק

דרוג:

'שבוע האופנה בניו יורק' הן מילים נרדפות לאופנה, ולאחר שהמותג העניק את החסות הרשמית למוצרי קוסמטיקה בשבוע האופנה "מרצדס בנץ" זו הפעם השביעית ברציפות, הן מילים נרדפות גם ל'מייבלין ניו יורק'. בעונה הזו מותג היופי האיקוני ממשיך בשיתוף הפעולה המוצלח שלו עם מעצבי על ועם אמני איפור, ומעניק מאחורי הקלעים את הכישרון ואת החזון שלו לקושני ואוקס Cushnie et Ochs, לקוסט, מארה הופמן, ויקטוריה בקהאם, DKNY, קוסטו ברצלונה, ווס גורדון, קרלוס מיאלה, בטסי ג'ונסון, ביבו מוהפאטרה ו-רייצ'ל זואי Rachel Zoe.

דמיין ברטרנד Damien Bertrand, הנשיא העולמי של מייבלין ניו יורק אומר "בהביאנו את הטרנדים ממסלולי תצוגות האופנה למסלולי החיים, מייבלין ניו יורק הופכים אותם לזמינים, נגישים לכל אישה."

 הטרנדים המוצגים לנו על המסלולים הם בין היתר:

טרנד ההכתמה- "ספוטים" על השפתיים והעפעפיים. 'הכתמות' של צבע- על העיניים, השפתיים והלחים בגוונים של חום\ אדום דובדבן. לא עוד מריחה מדויקת ומשורטטת.

טרנד התות גוג'י- שפתיים מעוטרת בצבע אדום גוג'י המעניק מראה צעיר, בוהק ומלא. עם שילובים מעניינים וייחודיים כמו עיניים מעוטרות בגווני ירוק זית וצפוניים חצי צבועות בצבע כחול.

יפן במרחק נגיעה- גרסה מעודכנת לאיפור המסורתי של הגיישות ביפן. שפתיים צבועות בשפה התחתונה בלבד בצבע ארגמן, ובאופן חלקי ללא מריחה בצידי השפה או שרטוט קווי המתאר של השפתיים (כשפתיים שנעקצו ע"י דבורה), בשילוב של אייליינר דומיננטי.

"המעורבות שלנו ושיתוף הפעולה עם מעצבי האופנה ביצירת המראות מעודדים אותנו להמשיך לפתח מוצרים אשר מקדמים את האופנה, מוצרים אשר יכולים לסייע למעצבים ולצרכנים ליצור מגוון של אפקטים יפהפיים מהדרמטיים ביותר ועד  לעדינים ביותר", אומר דיוויד גרינברג, נשיא מייבלין ניו יורק/גרנייה/אסי. 


© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים