מכון אבני בשיתוף פעולה עם דיזינגוף סנטר

דרוג:

במהלך חודש ספטמבר יתלו בקניון "דיזינגוף סנטר" עשרות שלטים צבעוניים בחלל הפתוח שבין קומות הסנטר, במסגרת קמפיין "דיזינגוף סנטר בשבילי הוא". את השלטים עצבו סטודנטים שנה ג' במחלקה לתקשורת חזותית של מכון אבני, כחלק משיתוף פעולה מתמשך עם הסנטר.


במסגרת שיתוף הפעולה התבקשו הסטודנטים לעצב שלטים עגולים, בנושא "דיזינגוף סנטר בשבילי הוא",  על מנת לחדד את הזיקה בין הקהל הישראלי בכלל והתל אביבי בפרט לדיזינגוף סנטר, ולמצב אותו בלב ההתרחשות התל אביבית.


את הפרויקט יזמה המעצבת הבינלאומית יפית ריקלין, בשיתוף ותיאום עם עדי בורנשטיין, מנהלת השיווק של דיזינגוף סנטר. צבי פד
למן, ראש המחלקה לתקשורת חזותית במכון אבני, הרים את הכפפה בשמחה: "פרויקט זה מביא לידי ביטוי את ליבת התקשורת החזותית - מקסימום אינפורמציה במינימום אלמנטים", אומר פדלמן."הפרויקט מאפשר לסטודנטים לנהל דיאלוג מקצועי עם החברה והקהילה. באמצעות פרויקטים התנדבותיים מסוג זה הם נחשפים לעבודה מול לקוחות "אמיתיים", ולקשת רחבה של הליכים משמעותיים בדרך הפיכתם למעצבים חסרי פשרות".

 

דיזינגוף סנטר אפשר לקהל הקונים לקחת חלק בעיצוב חלל הסנטר, והעלה את השלטים שעצבו הסטודנטים לדף הפייסבוק של הסנטר, שם יכול היה כל גולש להצביע לשלט האהוב עליו. בחירת הקהל שוקללה עם בחירת צוות השופטים של מרצי המכון וצוות הפרסום של דיזינגוף סנטר. את השלטים הנבחרים ניתן יהיה לראות בסנטר החל מה-1 בספטמבר.

אירוע זה מסכם מספר חודשי שיתוף פעולה עם הסנטר במהלכם הציגה המחלקה פרויקטים נבחרים מתערוכת הסיום של הבוגרים במיקומים שונים בסנטר.

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים