דרוג:
הדוגמנית טל ברקוביץ נבחרה להוביל את קמפיין הלבשה תחתונה ופיג'מות של חברת "אקספוז" בעלת מותגי "גלמור" ו-"לי קופר" לעונת אביב-קיץ 2012! הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט ושילוט בחנויות המשווקות המותגים בפריסה ארצית! סכום ההשקעה בפרזנטורית מוערך בכ- 40,000 ₪.הדוגמנית טל ברקוביץ נבחרה להוביל את קמפיין הפיג'מות וההלבשה תחתונה של "לי קופר" ו-"גלמור" לחברת "אקספוז לעונת אביב-קיץ 2012. הפרזנטורית החדשה של המותג, תככב בקמפיין שיעלה בטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט ובשילוט בחנויות המשווקות המותגים בפריסה ארצית. ברקוביץ תשתכר על הקמפיין סכום המוערך בכ-40,000 ₪. טל ברקוביץ זכתה להכרה ראשונית בעונה השישית של תוכנית הטלוויזיה בערוץ 2 שיחקה בעונה האחרונה בתפקיד מוביל בסדרה "החברים של נאור" ובסדרה "השועלים" שעלתה ב-יס, השתתפה בתוכנית אינטרנטית "פיני בויינט", הצטלמה בארץ למותג "אפרודיטה" והשתתפה בסרט של יונייטיד פילם "אילוף הגוררת". בחו"ל הובילה קמפיין קוסמטיקה של חברת "הרודס" ובימים אלה מתגוררת בהודו ומצטלמת לקמפיין חדש של חברת "דאב". אמיר הברפלד מנכ"ל חברת "אקספוז", מוסר: "עבור קולקציית הפיג'מות וההלבשה תחתונה של מותגי החברה "גלמור" ו"לי קופר", החלטנו השנה לבחור בדוגמנית הבינלאומית טל ברקוביץ, בעלת המראה האתני והצעיר, שתשדר לקהל היעד שלנו את החום והמנטליות הצברית. הבחירה בטל מתאימה לרוח הקולקציה הנוכחית, בעלת האופי הצעיר, הטרנדי והכל כך ישראלי". על חברת "אקספוז": חברת "אקספוז" החלה את פעילותה המסחרית בספטמבר 2005, וכוללת מספר קטגוריות בתחום האופנה - בגדי ים המותגים המובילים "בננה", "לי קופר" ו"גלית לוי", הלבשה תחתונה ופנאי לנשים של המותג "לי קופר" ודמויות מצוירות בזכיון כטום וג'רי, גארפילד, הדרדסים סנופי ועוד, תחתונים וגופיות וגרבונים של המותג האיטלקי המוביל "Golden Lady" ו"פומפאה" והלבשה תחתונה לגברים של המותג "לי קופר" ודמויות מצוירות בזיכיון. |