בכירי השפים בבתי המלון וקובעי מדיניות בישראל בכנס יוניליוור

דרוג:

אל הכנס שנערך על ידי חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור ישראל בשיתוף עם אריק פורת, השף הראשי של מלון דן אכדיה, הגיעו בכירי השפים של בתי המלון בארץ ביניהם אמיר כלפון, שף יערות הכרמל, עובד אלפיה שף ראשי של מלון דן תל אביב, איתן מזרחי, מנהל אגף מזון ומשקאות במלון לאונרדו רמת החייל, מיקי ניר שף ראשי ומנהל אגף מזון ומשקאות בדן פנורמה, חיים שפיגל ראש אגף מזון, משקאות ורכש ברשת מלונות דן, עודד שוובצברד שף המלון הסקוטי בטבריה ועוד.

במסגרת הכנס נדונו טרנדים חדשים וניתנו רעיונות וכלים לפיתוח נושא ארוחת הבוקר בבית המלון. כמו כן הוצגו רעיונות למנות מיוחדות והצעות לתפריט חדשני ומרענן לשדרוג ארוחת הבוקר אשר נבנו על ידי השפים של חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור - בני קריספי ועדאווי אל חיר בשיתוף עם אריק פורת.

ניר אילני, סמנכ"ל חטיבת השוק המקצועי ביוניליוור: "ארוחת הבוקר מזוהה מאוד עם תחום המסעדות ותחום בתי המלון בישראל. היא אחד הפרמטרים המרכזיים אשר נלקחים בחשבון כאשר צרכנים בוחנים מלון או מסעדה והיא חלק מהשם והתדמית שמקום יוצר לעצמו. מעבר לאספקט הקולינארי של הארוחה, זיהינו כי קיימים צרכים נוספים בקרב המתארחים בבית המלון, כגון זמני הארוחה אשר היום הינם מוגבלים ויוצרים לעיתים אי נוחות בקרב הנופשים. במסגרת הליווי והייעוץ המקצועי אותו נותנת החטיבה שלנו ללקוחותיה, מצאנו לנכון להזמין את השפים של בתי המלון לכנס במטרה להציג בפניהם רעיונות ודרכים לשדרוג ארוחת הבוקר ולסייע להם להעניק ערך מוסף ללקוחותיהם. ההיענות הרחבה לה זכה המפגש, מעידה כי הנושא רלוונטי מאוד בקרב השפים של בתי המלון ואנו בטוחים כי המשתתפים יעזרו ברעיונות שהוצגו כדי לשפר את השירות שלהם לציבור הנופשים."

אריק פורת, שף ראשי מלון דן אכדיה: "כשפים ראשיים של בתי המלון המובילים בישראל, יש לנו תפקיד מכריע ביצירת שמו של המלון. ללא ספק, מי מאתנו שיזהה צרכים של הנופשים אצלנו ויתן להם מענה יתרום לשיפור סל השירותים שמעניק המלון לאורחיו. אני מברך על היוזמה של חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור ושמחתי להיות שותף לכנס אשר מעבר לרעיונות כללים העניק למשתתפיו כלים מעשיים להתמודדות עם הנושא במגוון אספקטים – קולינארי, תפעולי וניהולי."

בין הנושאים שהוצגו בכנס היו טרנדים בתחום ארוחת הבוקר שהוצגו על ידי סטיבן לובל; ארוחת הבראנצ' באספקט כלכלי ותפעולי שהוצג על ידי דב משה מהמרכז ללימודים אקדמיים; כלים להתמודדות עם קבלת החלטות בעולם הניהול שהוצגו על ידי פרופ' יוסי יסעור והרצאה על שפים באספקט יחסי ציבור שניתנה על ידי יפה אפרתי.

חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור:
חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור ישראל, מספקת פתרונות קולינאריים ומוצרים לשוק ההסעדה והקונדיטוריה. לחטיבה אלפי לקוחות, ביניהם בתי מלון, מסעדות, בתי קפה, קבלני מזון, אולמות אירועים ורשתות מזון ישראליות ובינלאומיות.

מוצרי חטיבת השוק המקצועי של יוניליוור מיוצרים לפי סטנדרטים עולמיים ועוברים תהליך הבטחת איכות קפדני. בנוסף, צוות שפים יועצים בעלי ניסיון רב בתחום ההסעדה והקונדיטוריה עומדים לרשות הלקוחות לפיתוח מגוון פתרונות יעיל של העסק והמטבח ולסיוע בשדרוג התפריט והתאמת המנות ללקוחות.

© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים