דרוג:
אלכסנדרה תוביל את הקמפייןהעולמי והמקומי של המותג, שיעלה בישראל באמצעות JCDECAUX, בפריסה ארצית ב- 1000 נקודות בכל תל אביבוברחבי הארץ, כולל מגזינים פוסטרים בתחנות אוטובוס, שלטי חוצות ואוטובוסים אשרישמשו כחלונות ראווה בהם תוצג קולקציית החורף החדשה של המותג!
ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-1,000,000 ₪!
הדוגמנית הבינלאומיתאלכסנדרה מובילה את הקמפיין הבינלאומי והמקומי של מותג הנעליים הבינלאומי STEVE MADDEN,המהווה את אחד ממותגי ההנעלה החזקים בעולם ובישראל, לעונת סתיו-חורף 2012.
הקמפיין החדשבכיכובה של אלכסנדרה יכלול כ-1000 נקודות בפריסה ארצית, כולל פוסטרים בתחנות אוטובוס, שלטי חוצות ועמודי רחוב, ברחבי העיר תל אביב-יפו, המציגים אותהכשהיא נועלת את קולקציית סתיו-חורף 2012. הקמפיין כולו נאמד בעלות כוללת של כ-1,000,000₪
שירלי הכט-דרורי,מנהלת השיווק של קבוצת "אינטר ג'ינס", מוסרת:"בימים אלו אנו עולים עם קמפיין ארצי למותג הנעלים הנחשב ביותר בעולם "STEVE MADDEN" אשר מציג העונה קולקציה חזקה ואופנתית במיוחד, אנו צופים כי הקמפייןיביא לצמיחת המותג בעונה הקרובה ולחיזוק מעמדו בישראל".
על המעצב STEVE MADDEN:
סטיב מאדן הוא מעצבהנעליים המצליח ביותר בארה"ב. מאדן נחשב לענק הנעלים של המאה ה-21, ובעשריםהשנים האחרונות היה אחראי על עיצוב ושיווק הנעליים של החברה, שקבעו מגמות באופנה.החזון שהגדיר לעצמו לתת לנשים צעירות ואופנתיות דרך ייחודית להביע את עצמן בצורהמסוגננת רכש לו מיליוני לקוחות ברחבי העולם ודחף את עיצוביו לחזית תעשיית האופנה. |