REPLAY עולה עם קמפיין מקומי בכיכוב אירינה שיק

דרוג:

הקמפיין שעולה באמצעות JCDECAUX, יעלה ב-600 נקודות בפריסה ארצית, כולל פוסטרים בתחנות אוטובוס, שלטיחוצות ואוטובוסים, אשר ישמשו כחלונות ראווה בהם תוצג קולקציית החורף של המותג! ההשקעה בקמפיין נאמדת בכחצי מיליון ₪! מותג האופנה האיטלקי REPLAY עולה עם קמפיין ארצי רחב ובתל אביב-יפובאמצעות חברת "JCDECAUX",בכיכובה של הפרזנטורית של העונה, דוגמנית העל הבינלאומית אירינה שיק, ארוסתו של שחקן הכדורגל רונלדו. הקמפיין הארצי, החוגג30 שנה למותג לצד השקת הקולקצייה החדשה, כולל 600 פוסטרים ב תחנות אוטובוס, שלטיחוצות ועמודי רחוב, ברחבי העיר תל אביב-יפו, המציגים את קולקציית סתיו-חורף 2012,בעלות כוללת העומדת על כחצי מיליון ₪. שירליהכט-דרורי, מנהלת השיווק של קבוצת "אינטר ג'ינס", מוסרת:"בימים אלו אנו עולים עם קמפיין ארצי למותג הג'ינס והאופנה האיטלקי REPLAY, המציג העונה קולקציה חזקה ואופנתית במיוחד,החוגגת גם שלושים שנה למותג האהוב. אנו צופים כי הקמפיין הסקסי, בכיכובה של אירינהשיק, חברתו של שחקן הכדורגל רונלדו, יביא לצמיחת המותג בעונה הקרובה ולחיזוק מעמדובישראל" עלקבוצת האופנה "אינטר ג'ינס": חברת "אינטר ג'ינס" היא חברת בת של קבוצת MGS, והוקמה בשנת 2007. משנת 2007 עם קבלתהזיכיון של המותג REPLAY,מנהלת החברה 4 חנויות מקוריות של REPLAY הממוקמות במרכזי קניות מובילים בישראל וכ-100 נקודות סיטונאות ברחבי הארץ. בשנת 2008 התרחבהפעילותה של הקבוצה, והיא רכשה זיכיונות לשיווק והפצת מותגי אופנה לגברים ונשים –"STEVE MADDEN"מותג ההנעלה האמריקאי המפורסם, המציע נעליים לנשים, ילדות וגברים, ולו כיום רשתחנויות מובילה בישראל, מותג התיקים "GUESS" שהפך לסיפור הצלחה בישראל ומשווקבהפצה סיטונאית רחבה, "MARK ECKO" המזוהה בעולם עם לוגו הקרנף המפורסם,מותג אופנת הרחוב מס' 2 בארה"ב ומותגי אופנה בינלאומיים נוספים. קבוצת "אינטר ג'ינס" מרחיבה את ההיצע הקיים בקומוצרי אופנה ייחודים הנותנת מענה לגברים ולנשים המחפשים פריטי אופנה איכותייםוייחודים, החברה תמשיך להחדיר מותגים נחשקים וייחודיים נוספים לענף האופנה בישראל.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים