פרזנטוריות חדשות למותג אקספוז לחורף 2012

דרוג:

הדוגמניות דניאלה רמבו ואוקסנה נבחרו להוביל את קמפיין הפיג'מות וההלבשה התחתונה של חברת אקספוז לחורף 2012! הקמפיין יכלול פרסום באינטרנט ובעיתונות ושילוט בחנויות ההלבשה התחתונה המובחרות! סכום ההשקעה בפרזנטוריות מוערך בכ-20,000 ₪.

הדוגמניות דניאלה רמבו ואוקסנה נבחרו להוביל את קמפיין הפיג'מות וההלבשה התחתונה של חברת אקספוז לחורף 2012. הפרזנטוריות החדשות של המותג, יככבו בקמפיין שיעלה באינטרנט, בעיתונות ובשילוט בחנויות ההלבשה התחתונה המובחרות. דניאלה רמבו, בת 19 מברזיל, הצטלמה להפקות אופנה במגזינים החשובים בעולם ביניהם "ווג" ו"מארי קלייר". בארץ השתתפה בהפקות שונות במגזינים המובילים. אוקסנה, בת 23, מאוקראינה הגיע לארץ כדי לדגמן, השתתפה בהפקות שונות במגזינים המובילים, והכירה בחור ישראלי שנשארה בעקבותיו בארץ. כיום גרה בתל אביב. אמיר הברפלד מנכ"ל אקספוז, מוסר: "עבור קולקציית הפיג'מות וההלבשה התחתונה החלטנו השנה לבחור בדוגמניות בעלות מראה בינלאומי ואופנתי, המתאים לרוח הקולקציה הנוכחית אשר שמה דגש על התחברות לטרנדים הבינלאומיים." על חברת אקספוז- חברת "אקספוז" החלה את פעילותה המסחרית בספטמבר 2005, וכוללת מספר קטגוריות בתחום האופנה - בגדי ים המותגים המובילים "בננה", "לי קופר" ו"גלית לוי", הלבשה תחתונה ולבוש פנאי לנשים של המותג "לי קופר" ודמויות מצוירות כטום וג'רי, גארפילד, סנופי ועוד, הלבשה תחתונה לגברים של המותג "לי קופר" ודמויות מצוירות, תחתונים וגופיות וגרבונים של המותג האיטלקי המוביל "Golden Lady".
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים