דרוג:
טומי הילפיגר, מייסיס, ויקטוריה סיקרטס, גאפ, H&M, ניו לוקבעוד 10 ימים ינחתו בברלין מעל 1200 ראשי החברות הקמעונאיות המובילות מרשתות השיווק, אופנה, בתי כלבו, והמותגים המובילים מרחבי העולם, אירופה, ארה"ב, מזרח אירופה, מזרח תיכון ומזרח אסיה. אמזון, גוגל, אפי פיתוח, טומי הילפיגר, בתי הכלבו מייסיס, NewLook, ויקטוריה סיקרטס, גאפ, קארפור, קבוצת אורורה פאשן, אליאנס בוטס , ג'אבלין גרופ , דבנהמס, קולקטיב ברנדס רק חלק מרשימת המותגים והחברות שבכיריה ייקחו חלק בקונגרס העולמי השנתי World Retail Congress . בנוסף במסגרת הקונגרס וכנהוג מדי שנה יתקיים ערב גאלה יוקרתי World Retail Awards בו יכריזו על הזוכים בקטגוריות השונות, קסטרו נבחרה להיות אחת המועמדות הסופיות בקטגורית קמפיין השנה עם Castro Street Project שנחל הצלחה רבה וסקרנות בינ"ל. הקונגרס ייפתח ביום א' ה 25 לספטמבר במלון אינטרקונטיננטל, ברלין, לשלושה ימים של דיונים אסטרטגים , נטוורק, השקות חדשות ופעילויות עסקיות. הקונגרס שצובר מוניטין ככינוס מקצועי בכיר בתחום הריטייל , שם השנה דגש על ההתמודדות עם לקוחות ניידים, הצורך בהתאמה מהירה לתנודות שוק, ושיווק ברשתות חברתיות וערוצים ישירים. כמו כן, הכנס יכלול סיור מודרך ב- 11 חנויות ורשתות ברחבי הערי ברלין כאשר בכל אחת מהרשתות, יציג אחד ממנהליה את הרשת ופעילותה לאורחים : בית הכלבו KaDeWe, רשת הספורט החדשנית SportScheck ה-New Yorker ועוד. אילת מור, חברת הצוות הבינ"ל מוסרת: האירוע הינו הקונגרס היחידי כיום ברמה בינלאומית המכנס במקום אחד חברות מכל העולם מתחום הריטייל. קהל היעד הינו בכירי החברות ואנשי עסקים מובילים. האורחים והמשתתפים באים במטרה להכיר ולשמוע על הזדמנויות חדשות ולהיחשף למידע חדשני ומתקדם שאינו מתפרסם ביום יום כולל "אינסייד סטוריס". זו הזדמנות ופלטפורמה שאין לה מקבילה בעולם המאפשרת לחברות ואנשי עסקים הפועלים בשוק הגלובאלי, להיות שותפים בדיונים אסטרטגיים ולהיפגש עם בכירים ואנשי מפתח, ליצור קשרים חדשים ולאתר הזדמנויות עסקיות. בהובלה ושיתוף הפעולה שלנו ביחד עם נציגים מרחבי העולם התפתחה אחת מהרשתות העסקיות החזקות בענף הריטייל ואחד האירועים החשובים בתחום זה" www.worldretailcongress.comWorld Retail and Business Development
|