בנטון עולה בקמפיין ייחודי של JCDecaux

דרוג:

תלביש את תחנות האוטובוס ברחבי העיר תל אביב – לרגל פתיחת החנות הראשונה בדיזינגוף סנטר חברת בנטון עולה בקמפיין ייחודי בתחנות אוטובוס ומכוונים של חברת הפרסום העולמית JCDecaux, החברה המובילה בעולם בתחום פרסום חוצות, לרגל פתיחת החנות הראשונה בדיזינגוף סנטר בתל אביב ותציג את קולקצית חורף 2012. הקמפיין הייחודי יעלה ב- 350 פוסטרים, מתוכם 5 תחנות אוטובוס, שייעטפו כולן באופן מלא על גבי קירות התחנה באווירת המותג עם הצבעים המפורסמים והצילומים המיוחדים המזוהים עם בנטון. כאמור, הקמפיין יציג את הקולקציה החדשה בויז'ואלים נפרדים- אופנת הילדים ואופנת המבוגרים. המיקומים האסטרטגיים והרעיון למיתוג של התחנה נבחרו בחברת בנטון בשיתוף עם חברת JCDecaux. האיכות של התחנות החדשות אשר הותקנו על ידי JCDecaux בתל אביב בעקבות זכייתה במכרז של עירית תל אביב-יפו מעוררת עניין רב אצל המפרסמים אשר מעוניינים להפתיע את הצרכנים בדרכים יצירתיות ומאירות עיניים ולהבליט את הפרסומות שלהם ומוצריהן. פליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל מציין כי: "בעקבות פתיחת חנות בנטון החדשה בדיזנגוף סנטר חיפשו שני הצדדים למקסם את הניראות ולבדל את שפת המותג באמצעות איכות הצילומים והלבשת התחנות בת"א. אנו שמחים כי חברת בנטון בחרה בחברת JCDecaux למקסם את חשיפת הקמפיין שלה אשר אי אפשר להישאר אדיש אליו"
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים