דרוג:
לכבוד חודש הרמאדן משיקה BLU משקאות אנרגיה פחית משקה BLU במהדורה מיוחדת
השקת הפחית תלווה בקמפיין פרסומי המיועד למגזר הערבי
בהשקת הפחית והקמפיין הושקעו כ-800 אלף ₪
חברת בני פאוזי שמשום, יבואנית ומשווקת משקה האנרגיה BLU לא מפסיקה להפתיע ולרגל חג הרמאדן, אשר חל במהלך החודש הקרוב, יוצאת החברה עם פחית משקה BLU אשר עוצבה במיוחד לרגל החג החשוב.
במקביל להשקת הפחית, יעלה קמפיין פרסומי מיוחד וייעודי למגזר הערבי. הקמפיין כולל עיתונות, רדיו, שלוט קירות, שלטי חוצות, אוטובוסים ואינטרנט.
בהשקת הפחית החדשה והקמפיין הפרסומי הושקעו כ-800 אלף ₪.
ענאן שמשום, מבעלי בני פאוזי שמשום, יבואני ומשווקי משקאות אנרגיה BLU: "ציבור גדול מקרב צרכני משקאות האנרגיה הוא המגזר הערבי. חודש הרמאדן הוא מבחינתנו הזדמנות נפלאה לברך ציבור זה ולחשוף אותו למשקאות האנרגיה שלנו."
BLU הושק בישראל בדצמבר 2008 ומאז הוא נמצא בעלייה מתמדת בנתחי שוק. כיום המשקה עומד על נתח שוק של של כ-48% לעומת XL אשר מחזיקים בנתח שוק מוערך של 42% וזאת על פי דוחות של חברת סטורנקסט.
בנוסף, דוחות סטורנקסט מעידים כי יש מגמה ברורה ובולטת של גידול מתמיד של 4% במכירות BLU לעומת ירידה מתמדת של 2% במכירת XL.
במגזר הערבי מובילים משקאות האנרגיה BLU באופן בולט ומחזיקים בנתח שוק של למעלה מ-66%.
יש לזכור כי נתוני סטורנקסט הינם על פי השוק המבורקד בלבד, המהווה רק 60% מכלל השוק ואינו כולל פיצוציות, מועדונים, ברים, פאבים וכיו"ב, שם כוחו של BLU מאוד חזק.
חודש הרמאדן הוא החודש התשיעי בשנה המוסלמית. הרמאדן הינו החודש החשוב ביותר בקרב המוסלמים. זהו חודש של התבוננות פנימית, התקרבות לאל, צניעות ואיפוק, כפרה על עוונות ועשיית מעשי חסד. בחודש זה מתקיים מידי יום צום (איסור אכילה ושתייה) אותו מקיימים מידי יום מעלות השחר ועד השקיעה. במהלך היום נאסר גם לעשן ולקיים יחסי מין. במשך החודש כולו מקובל להקפיד הקפדה יתרה על הימנעות מחטאים כגון רכילות, הימורים וחטאים מוסריים אחרים. בסיום חודש הרמאדן חל חג "עיד אל פיטר" אשר נחגג במשך שלושה ימים. |