דרוג:
היום, ניתן לקבל מענה אנושי לכל החברות ואפילו, שירות מענה אנושי חכם לבעלי מקצוע. תסריטים נכתבים לשירות של המוקד גם עבור בעלי המקצוע, ישנן סיטואציות ידועות בין הלקוח ובעל המקצוע, כך שהוא מתקשר למוקד, במזכירה במוקד, מעבירה את רשימת הלקוחות לבעל המקצוע בסוף היום והוא יוכל להתפנות אליהם ולקבוע איתם שעה והצעת מחיר בהתאם. בעל המקצוע, יועל להתעסק בעבודתו ולהתפנות ללקוחות בסוף יום העבודה, מה שייעל לו את העבודה והוא יוכל לעבוד בראש שקט יותר. מדובר על מספר ייחודי שבעל המקצוע יפרסם, השיחה עוברת ישירות למוקדן או למוקדנית והם עוני ללקוחות ומשרתים אותם, כך שאף שיחה לא תתפספס, כי מדובר בלקוח פוטנציאלי שמתעניין בבעל המקצוע.
בעל המקצוע מעודכן כל שעות היום
ישנה תוכנה שהמוקדנית תטייב לתוכנת האון ליין ותישלח את פרטיהם ש הלקוחות השונים במסרונים באמצעות הרשת. ישנו גם חיסכון אדיר בהוצאות של בעלי המקצוע וגם תיעוד שוטף של השיחות שמגיעות מלקוחות. ישנם בעלי מקצוע רבים, אשר שירות מענה אנושי חכם לבעלי מקצוע, עשוי להיות יעיל במיוחד גם בשעות הללה, למשל מנעולים, אשר מחלצים אנשים שנתקעו ללא מפתח, או שמנעול הדלת או הרכב שלהם נפרץ או נשבר. מקרים אלה יכולים להות דחופים ובהרבה מקרים, בשעות הלילה המאוחרות, ניתן למצוא מענה זמין שעשוי לסייע ללקוחות הנמצאים בצרה וזקוקים לעזרתו של בעל המקצוע שבמקרה זה יהיה המנעולן.
מוקדנים מקצועיים שעונים לשביעות רצון הלקוחות
שירות טוב, זה הדבר הראשון שכל לקוח מעוניין בו ומדובר על שירות מענה אנושי חכם לבעלי מקצוע. לכל מוקד יש את התסריט לו הוא נחוץ בשירות של לקוחות השייכים לבעלי מקצוע. במידה והלקוח יבקש הצעת מחיר או פגישה עם בעל המקצוע, המוקדן יעביר את פרטי השיחה, הטלפון של הלקו ישירות לטלפון החכם של בעל המקצוע. השיחות מנותבות אוטומטית למוקד. משתלם מאוד להרבה בעלי מקצוע להיעזר בשירות יעיל זה וכך, יהיה מי שיטפל בלקוחות ויענו להם גם כאשר הם נמצאים בשיאה של העבודה. שירות מענה טלפוני יעיל ביותר ומשדרג את העסק של בעלי המקצוע ומעניק שירות וטיפול מסור ואדיב.
|