דרוג:
אלופת העולם במרוצי הפורמולה 1, MERCEDES AMG PETRONAS, הודיעה כי היא אימצה את ה- Moverio BT-200 - המשקפיים החכמים של ענקית ההדמיה חברת אפסון, לטובת שדרוג חווית האורחים במתקני הקבוצה והמרכז התפעולי שלה (ובקיצור, במוסך המרכזי) במלבורן אוסטרליה. אירוע ההשקה נערך בנוכחות מעל 100 מעצבי דעת קהל שהגיעו להתנסות במשקפיים ולפגוש את הכוכבים.
באופן מסורתי נחגגת פתיחת עונת המרוצים במפגש בו ניתנות הרצאות ומועלות מצגות סטנדרטיות. השנה בחר צוות פורמולה 1 להפגין את שיתוף הפעולה עליו חתם עם אפסון, מובילת חדשנות עולמית, שהלוגו שלה יתנוסס על לבוש הנהגים והקסדות, ביניהם של לואיס המילטון וניקו רוזברג, בסבב הדגמות בהם לקחו חלק המשקפיים של אפסון, בעזרתם הודגמה הרכבת מכוניות, כיצד ניתן לנתח נתוני מרוץ בזמן אמת ואיזה שימוש עושים במשקפיים המכונאים של הקבוצה. במהלך הביקור נחשפו האורחים לשימוש במגוון טכנולוגיות נלוות, דוגמת תכנים קונטקסטואליים, קליפי וידאו מסבירים, נתונים סטטיסטיים על הישגי הנהגים ופידבקים בזמן אמת שהתקבלו היישר למשקפיים ממגוון רשתות חברתיות.
המשקפיים השקופים של אפסון, ה-Moverio BT-200, הם פלטפורמה טכנולוגית לבישה שמאפשרת להיות באינטראקציה עם מגוון תכנים דיגיטליים ועם הסביבה ולקחת את המציאות הרבודה לשלב הבא שלה. הדבר מתבצע באמצעות מיקרו מקרנים הנמצאים בשני צידי המשקפיים, המקרינים ׳שכבות׳ של תכנים דיגיטליים על גבי שדה הראייה ה׳אמיתי׳ של החובש אותן, כך שהמציאות מתמזגת איתם בצורה מושלמת. חיישני תנועה מובנים אפשרו למבקרים להעלות מול העיניים מהסברים על חלקי המכונית, דרך ראייה של מתחת למעטה החיצוני של מכונית ה-Mercedes Hybrid F1 W07.
לדברי ענבר עיני, מנהלת המוצר באפסון ישראל, בימים אלה נבחן שילוב המשקפיים החכמים של אפסון במספר מוזיאונים ומוסדות תרבות מובילים. דוניצה תקשורת -- www.donitza.co.il --- [email protected] -- 03-5167336
|