דרוג:
חברת התוכן והניו-מדיה The Box, שנבחרה לנהל את קהילת הפייסבוק של קבוצת מרכזי הקניות BIG, משיקה יחדיו את קמפיין "BIG מחזירים בגדול". היקף ההשקעה המוערך של BIG בפעילות מוערך בכ – 500,000 שקלים. BIG מאמינים בקנייה טובה, נוחה וחסכונית אבל לכל אחד מאיתנו יש את הקנייה המיותרת, אותו חפץ או מוצר שקנה אבל היה שמח להחזיר (אופה לחם, טוסטר, הליכון...). במסגרת הקמפיין, יספרו חברי קבוצת הפייסבוק של BIG על המוצר המיותר אותו הם רכשו, כאשר בכל יום צוות שופטים יבחר את הסיפור הכי מצחיק, מרגש או מעניין, ו-BIG תחזיר לקונה הנבחר את כספו. הזוכה יגיע למרכז BIG הקרוב לאזור מגוריו יקבל החזר כספי עבור המוצר באמצעות תלושי רכישה והמוצר יתרם ל"עמותת איילים" העוסקת בהתיישבות ומשלבת תרומה לקהילה. עמותה זו קמה במטרה לחזק את מפעל ההתיישבות והמעורבות החברתית בנגב ובגליל. כמו כן, על כל אוהד שיצטרף לקבוצה בפייסבוק, ביג תתרום 1 ₪ לעמותת איילים. קמפיין הפייסבוק, הצפוי לעלות במהלך חודש יולי, יימשך כשבועיים. כתובת דף הפייסבוק: https://www.facebook.com/bigcenterisrael .מורן סער מנכ"לית חברת הפרסום של The Box מוסרת כי זהו צעד ראשון במהלך לבניית אסטרטגיה דיגיטלית כוללת למרכזי הקניות של BIG. אחד מן העקרונות המנחים את שיווק ברשתות חברתיות של The Box הוא יצירת מערכות יחסים המוניות באמצעות תוכן. במקרה זה הצלחנו להפגיש בין נקודה צרכנית עם נגיעה הומוריסטית לבין תרומה לקהילה תוך הבלטת הערכים של BIG מרכזי קניות. הילה נוי, מנהלת שיווק BIG מרכזי קניות מציינת כי פרויקט "BIG מחזירים בגדול", מביא לקהל הצרכנים של BIG ערך מוסף, של חדשנות, קידמה דיגיטלית ומענה פרקטי לצורך צרכני אמיתי. עוד מציינת נוי, כי מהלך זה תואם את אסטרטגיית BIG, השוקדת באופן מתמיד על הצעת ערך המותאמת לקצב החיים המשתנה ולצרכי הלקוחות ובו בעת דואגת להמשיך ולקדם את מעורבותה ותרומתה הקהילתית. מעוניינים גם אתם בקמפיין פרסומי לאתרכם או לעסק הכולל קידום בפייסבוק ורשתות חברתיות אחרות? לחצו על הקישור המופיע. |