דרוג:
קמפיין פרסום חדש להשקת ברזי איכות חדשים ומעוצבים של המותג GROHE יעלה לאוויר השבוע, באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס ויכלול פרסום בטלוויזיה, במגזינים לעיצוב ולייפסטייל, ובאתרי האינטרנט המובילים במטרה להרחיב המודעות בקרב קהלי היעד למותג הגדול והמוביל בעולם בתחום הברזים. GROHE הנה החברה הגדולה ביותר והמובילה בעולם כיצרנית וספקית של אביזרים סניטריים. מוצריה המשווקים לכ- 130 מדינות ברחבי העולם כוללים: ברזי מטבח ואמבט, מערכות מקלחת תרמוסטטיות, אביזרי אמבטיה, מיכלי הדחה סמויים, ראשי מקלחת, מנגנונים ומערכות שטיפה אלקטרוניים. הקמפיין שיוצג בשלושה סרטונים מעביר את המסר, הפילוסופיה והעקרונות המנחים את פעילות החברה: עיצוב מתקדם, ייצור איכותי חסר פשרות, פיתוח טכנולוגיות לחסכון במים ואנרגיה, אמינות מוחלטת, חדשנות ומובילות. מוצרי GROHE זכו במרוצת השנים בפרסים חשובים ובמספר רב של תחרויות עיצוב בינלאומיות, כגון פרס עיצוב המוצר ה Red Dot, פרס העיצוב iF, ופרס העיצוב הטוב והשנה זכתה בred dot design בתואר best of the best ובתואר צווות העיצוב של השנה. הקמפיין מציג קולקציית מקלחונים עם מזלפי ה WATERCOLOURS בגוונים טבעיים ותרמוסטט' וברזי יוקרה למטבח מסדרת K7 וברזי היוקרה לאמבט מסדרת ALURE. |