דרוג:
יזמי אינטרנט רבים מבינים את מגבלות השוק המקומי. קשה להרוויח סכומי כסף גדולים ברשת המקומית. גם אם הקמנו עסק רווחי, נדרשת עבודה מרובה והפוטנציאל הכלכלי מוגבל. מסיבה זו יזמים רבים מנסים את מזלם בחו"ל, או יותר נכון . המלצות לעסקים בחו"ל – בחירת מילות מפתח
השלב הראשון בתהליך קידום אתרים הוא בחירת מילות מפתח רלוונטיות לעסק. בארץ אנו מתמקדים גם במושגים תחרותיים וגם במושגי קצה. בחו"ל לעומת זאת, התחרות במושגים התחרותיים היא כמעט בלתי אפשרית. קידום מושגים כמו הוא בגדר בלתי אפשרי. גם אם מדובר במשימה אפשרית, מדובר כנראה במאמץ שלא שווה את ההשקעה. לכן מומלץ מאד להתמקד במושגי הקצה (long tail). מיקוד גאוגרפי
כאשר מבצעים קידום אתרים בחו"ל gifts LA ולא רק gifts. כך אנו חוסכים במאמץ קידומי ומתמקדים במושגים החשובים באמת. חשוב לזכור שבגלל כמות החיפושים הגדולה בחו"ל, גם מושגי קצה יניבו לנו כמות כניסות מכובדת. חברות קידום אתרים בחו"ל
כשבאים לבחור חברת קידום אתרים, רצוי לשים דגש על 2 דברים: עוצמה וותק. אנו מתחרים בחו"ל מול אתרים ותיקים וחזקים. כדי להפוך לשחקן רלוונטי בחו"ל אנו צריכים גב חזק. כלומר חברת קידום אתרים כמות אתרים גדולה בחו"ל + וותק בשוק הבינלאומי. המפתח להצלחה בשוק הבינלאומי היא כמות קישורים גדולה שמתווספת לאתר שלנו לאורך זמן וממקומות חזקים. לא כל חברת קידום אתרים מסוגלת להציע שירות כזה. קצב התקדמות הפרויקט
בשונה מפרויקט קידום אתרים מקומי, קצב ההתקדמות במושגים השונים הוא איטי יותר. לוקח למנועי חיפוש כמו גוגל יותר זמן לסנכרן את כמות האינפורמציה האדירה שמתווספת לרשת בכל יום. אם בארץ נותנים יעדים חצי-שנתיים, בחו"ל נותנים בד"כ יעדים שנתיים. יש לעבוד בצורה עקבית ויעילה ולצפות שהתוצאות יגיעו תוך 6-7 חודשים לפחות. העסק במרכז
קידום אתרים בלבד לא מספיק כדי להצליח. הקפידו לקדם בצורה אגרסיבית עסקים שמסוגלים לייצר כסף ולהחזיר את ההשקעה השיווקית הלא מבוטלת. בהצלחה! |