דרוג:
כמעט כל בית עסק, גדול או קטן, נותן כרטיסי ביקור ללקוחות קיימים או פטנציאליים. ידוע כי כרטיס ביקור הינו אמצעי שיווק אפקטיבי ביותר, שכן הוא נותן ללקוח את האפשרות ליצור קשר עם בית העסק, להמליץ עליו ללקוחות פוטנציאליים אחרים ולשוב ולהשתמש בשירותים שהוא מספק בעתיד.
תארו לעצמכם שהייתה דרך בה הייתם יכולים לגרום לכך שכרטיס הביקור יישאר אצל הלקוח לאורך זמן רב, ושהלקוח ייחשף למידע המופיע על הכרטיס באופן יומיומי. הדבר עשוי להתאפשר באמצעות הדפסת מגנטים פרסומיים. המגנטים דומים במידה מסוימת לכרטיס הביקור- הם מכילים מידע מתומצת אודות בית העסק, כולל מספרי טלפון באמצעותם ניתן ליצור עמו קשר- אלא שבניגוד לכרטיס הקלאסי, את המגנטים ניתן להצמיד למקרר ובכך לחשוף את הלקוח לפרטי בית העסק בתדירות של מספר פעמים ביום.
הדפסת מגנטים - השקעה מינמלית, יעילות מקסימלית
פארמה אסתטיקה- חברות ובתי עסק משקיעים, על פי רוב, סכומים גדולים למדי בשיווק ופרסום. בהשוואה לשיטות פרסום אחרות, המגנטים אינם יקרים במיוחד ולמעשה ניתן ליצור תוצאה איכותית בעלויות נמוכות יחסית. עם זאת, לא כדאי להתפשר ולבחור בהצעות זולות בהרבה מן המחיר הממוצע בשוק- מחיר נמוך באופן מחשיד עלול להעיד על שירות הדפסה בלתי מקצועי, שיתן תוצאה לא איכותית בדמות הדפסה לא מדויקת או חומרי גלם בלתי עמידים. יש לבחור בקפידה בית דפוס רציני ובעל מוניטין, כך שהפרסום על גבי המגנטים אכן יהיה יעיל ויביא לתוצאות.
הפצה נכונה לאחר הדפסת מגנטים
כדי שהמגנטים יתגלגלו לידיים הנכונות, יש להקפיד על הפצתם לקהלי היעד הנכונים. תוכלו, למשל, לתת את המגנטים ללקוחות שכבר עשו שימוש בשירותי בית העסק שלכם, ובכך להגדיל את הסיכויים כי לקוחות אלה ישובו וישתמשו בשירות.
עוד דרך יעילה להפצת המגנטים הינה דיוור ישיר. במקרה זה, חשוב להקפיד על הפצה אל קהל היעד הנכון, על מנת שלא לבזבז כסף ומשאבים- למשל, אם אתם מפעילים שירותי בנייה ושיפוץ, תוכלו להפיץ את המגנטים שהדפסתם בשכונות שנבנו לא מזמן. |