דיאדורה מעלה קמפיין חדש בכיכובו של אייל גולן

דרוג:

הקמפיין רחב ההיקף למותג "Diadora" בכיכובו של הזמר הלאומי אייל גולן יעלה בשילוט חוצות ושילוט בחנויות "מגה ספורט" לצד מודעות בעיתונות היומית ובמגזיני הלייף סטייל המובילים! חברת "MGS" מעלה קמפיין פרסום למותג דיאדורה לעונת אביב-קיץ 2011 בכיכובו של הזמר הלאומי אייל גולן. הקמפיין יכלול 600 שלטים של חברת JCDecaux בתחנות אוטובוס,1500 שלטי חוצות ברחבי הארץ ושילוט בחנויות מגה ספורט. במקביל יעלו מודעות בעיתונות היומית ובמגזינים המובילים. הקמפיין מתרכז באייל גולן המציג את ענפי הספורט השונים על רק חלק ונקי. ההשקעה הכוללת בקמפיין עומדת על כ-1,500,000₪. שירלי הכט דרורי, מנהלת שיווק חברת ","MGS מוסרת: "המותגDiadora מגלם בתוכו סיפור של ספורט, הצלחה וחדשנות בינלאומית , ובהתאם בחרנו את אייל גולן כפרזנטור, משום שאנו מאמינים כי הוא מייצג את עקרונות המותג בצורה הטובה ביותר. אייל הוא לא רק הזמר המצליח ביותר בארץ, הוא גם מזוהה מאד עם עולם הספורט בהיותו שחקן כדורגל מקצועי בעבר. אייל הוא דמות אייקונית, המגלמת עוצמה, נחישות גבריות והצלחה במגוון תחומים ועל כן הוא מושא חיקוי לגברים רבים בישראל. אנו מאמינים כי הבחירה באייל גולן לייצוג המותג Diadora היא אך טבעית ותתרום רבות לקידום המותג בישראל".

רקע על המותג Diadora
מותג הספורט האיטלקי המפורסם נוסד בשנת  1948 על ידי מרצ'לו דניאלי ונודע בתחילה באיטליה בזכות נעלי ההרים האיכותיות שייצר ושיווק. בהמשך התרחבה הפעילות של החברה למוצרי סקי, אתלטיקה, כדורגל ועוד וכבר בשנות ה-70 של המאה הקודמת המותג זכה להצלחה ברחבי העולם.
עם השנים התפתחו המוצרים של Diadora מבחינה טכנולוגית וזאת גם בעזרת שיתוף פעולה עם ספורטאים מובילים כביורן בורג – שחקן הטניס האגדי משבדיה, סבסטיאן קו , אדווין מוזס, מורנו ארגנטין, זיקו, אלן פרוסט, איירטון סנה ועוד.
כניסתה של החברה לתחום ההלבשה בענף הכדורגל בשנת 1978 הביא לפריצה גדולה של החברה - הן מבחינת מודעות והן מבחינת בניית מוניטין של איכות ומצוינות.

Diadora ממשיכה להתגאות באיכות ובמצוינות של מוצריה ומדגישה את שורשיה האיטלקיים ואת העובדה שהיא ממשיכה לייצר חלק גדול ממוצריה באיטליה גם כיום. Diadora רואה בעצמה סיפור של ספורט, ניצחונות וחדשנות, אבל מעבר לכל, סיפור של אנשים שהאמינו תמיד בעקרונות האמיתיים של הספורט.

רקע על  MGS
חברת MGS ספורט טריידינג נוסדה בשנת 1986 על ידי גדעון מוליוב ופועלת בשלושה תחומים: סיטונאות, קמעונאות ודיוטי פרי. החברה התמקדה בתחילת דרכה בסיטונאות ומתמחה בתחום למעלה מ- 20 שנה. החברה מייבאת לארץ מותגים בינלאומיים מובילים וביניהם: Diadora, Skechers ,Converse ,Arena HI-TEC, OP, Kappa, Merrel, ועוד. MGS עובדת בשיתוף פעולה עם מיטב החנויות ורשתות הספורט והאופנה בישראל והיא בעלת למעלה מ- 550 נקודות מכירה. כאחת מהחברות המובילות בתחום הספורט והאופנה בישראל MGS מתחייבת להמשיך ולהוביל את דגל החדשנות בשוק הספורט והאופנה גם בעתיד.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים