AXE מותג הטיפוח המוביל לגברים - בקמפיין חדש

דרוג:

לאחר שנים בהם מסייע לגברים צעירים במשחק החיזור, משיק מותג הטיפוח המוביל לגברים את וריאנט העונה לשנת 2011 המעלה את האתגר ומציע ניחוח שיסע לבחורים להשיג את הבנות "הטובות ביותר" שהיו עד עתה קשות להשגה. ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה יוצא דופן, אפליקציית סלולר חדשנית ופעילות אינטרנט במועדון הגברים של אקס בפייסבוק בהשקעה כוללת של 5 מיליון ש"ח.  במשך שנים מסייע מותג הטיפוח המוביל Axe, לבחורים צעירים בכל הנוגע ליצירת קשר עם בנות המין השני. השנה משיק המותג את הווריאנט - Axe Excite המבטיח לבחורים הצעירים כי יסייע להם במשימה הקשה יותר – השגת הבנות "הטובות ביותר". המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף תחת המסר "אפילו הילדות הטובות יפלו", הכולל סרט פרסום ייחודי, אפליקציית סלולר חדשנית ופעילת אינטרנט במועדון הגברים של המותג בפייסבוק – Axe Men Club בהשקעה כוללת של 5 מיליון ₪.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים