דרוג:
בהמשך לקמפיין הרדיו המוצלח של מזרחי-טפחות בתקופה האחרונה אודות 8860* בכיכובם של דביר בנדק והאמנים המובילים ריקי גל ושלומי סרנגה, יוצא הבנק בקמפיין המשך עם אמנים מובילים נוספים – סאבלימינל וציפי שביט.בר תקופה ארוכה זוכה מדינה שלמה ליהנות מקמפיין רדיו משעשע במסגרתו דביר בנדק, ריקי גל ושלומי סרנגה מציגים את הגרסה שלהם לזכירת המספר המקוצר להצטרפות למזרחי-טפחות 8860*. בשל הצלחת הקמפיין, הוחלט במזרחי טפחות להרחיבו ולהמשיכו עם אמנים נוספים כאשר האמנים שנבחרו הינם ציפי שביט וסאבלימינל שיבצעו את השיר בסגנונם הייחודי. קמפיין 8860 הינו קמפיין ארוך טווח ברדיו המציג את הקלות במעבר בנק באמצעות חיוג ל-8860*. בקמפיין הנוכחי, מזרחי-טפחות מציג שני אמנים נוספים: זמר הראפ הנודע סאבלימינל והבדרנית שחקנית הוותיקה ציפי שביט. עד היום השתתפו בקמפיין 8860* שלומי סרנגה, ריקי גל וכמובן דביר בנדק. הבחירה לשילוב בקמפיין אומנים אשר פונים לקהלים שונים, נובעת מהרצון של הבנק לפנות למספר רב של קהלים, גם קהל צעיר וגם קהל מבוגר. הקמפיין הנוכחי של מזרחי-טפחות מבקש להדגיש את החיבור של הבנק לקהלים אלו באמצעות האמנים שנבחרו. נעמה גת, סמנכ"ל שיווק, מזרחי-טפחות: "הקו המנחה אותנו כבנק חדשני, לאורך כל הדרך הוא יצירת קשר עם מגוון קהלים. מתוך כך, בחרנו להמשיך את הקמפיין המוצלח עם אמנים שונים זה מזו כגון סאבלימינל וציפי שביט אשר יעניקו את הפרשנות המיוחדת והשונה שלהם למספר 8860*. אנו גאים על שיתוף הפעולה עם אומנים מובילים במדינת ישראל כחלק מהמחויבות שלנו לחדשנות". |