הרשות השנייה מגבילה את הפרסומת של משקאות האנרגיה BLU

דרוג:

הנהלת הרשות השנייה הודיעה לפני מספר שעות במכתב לבאסל זועבי מבעלי משרד הפרסום סאמא המנהלים את תקציב BLU, כי בשל רמיזות מיניות יש להגביל את שעת השידור של הפרסומת של משקה האנרגיה BLU לשעות בהם ילדים אינם צופים ולפיכך לא ניתן לשדר את הפרסומת לפני השעה 22:00.
 
ענאן שמשום, מבעלי בני פאוזי שמשום, יבואניBLU מסר בתגובה כי: "אנו חושבים כי הפרסומת הינה אסתטית, יפה, מעבירה אווירה חו"לית ועכשוויות ועשויה בסטנדרטים בינלאומיים. אנו לא רואים שום מסר היכול לפגוע בצופים, אנו מאמינים בפרסומת ועומדים מאחוריה."
 
קודם עלייתה לשידור של הפרסומת נעשה תיאום על פי דרישת הזכיינים המשדרים. לאחר ההתאמה עברה הפרסומת את האישור ולכן לא ברורה הדרישה להגביל את שידורה של הפרסומת לשעות הלילה, לאחר שכבר שודרה בערוצים אלו.
 
סרטון הפרסומת שעלה לשידור אתמול, מציג את המוצרים השונים והמיוחדים של המותג ואת האנרגיה המיוחדת המגולמת במסר "BLU YOUR MIND" במובן של השתחרר והתנער! הסטיילינג בסרט הינו קפדני המשדר חוצפה ופרובוקטיביות ומושפע מהלוק של הזמרת והיוצרת המשפיעה ביותר כיום בעולם המוסיקה -Lady Gaga.
 
בסרטון רואים בחור "מגה חנון" המחפש מקום חנייה בחניון. 3 בחורות יפות מראה – BLU ANGELS מופיעות לפתע בחניון ונצמדות למכוניתו. שלוש המלאכיות שולפות את הבחור מהחיפושית המקרטעת שלו ועושות לו מהפך, בסופו הבחור כבר איננו המגה חנון שהיה, אלא גבר שמחזיק ביד בוטחת ויציבה פחית משקה BLU ועם האנרגיה שלה הוא נכון לכבוש את העולם.
 
בהפקת הפרסומת הושקעו כ-3 מיליון ₪.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים