ספרייט משיקה קמפיין צרכנים חדשני

דרוג:

לראשונה - באנרים שעיצבו גולשים ישולבו בקמפיין אינטרנט המותג ספרייט מזמין את הגולשים ליצור את הבאנרים באמצעות אפליקציה מיוחדת בעמוד הפייסבוק של המותג הבאנרים של הגולשים יופיעו במסגרת פרסום המדיה של ספרייט באתרי אינטרנט שונים בליווי קרדיט ותמונה של הגולש שיצר אותו לראשונה – קמפיין מדיה באינטרנט ישלב באנרים שעיצבו גולשים, בצירוף קרדיט לגולשים שיצרו את הבאנר. זאת במסגרת פעילות "מהפכת הרעננות של ספרייט" באינטרנט. ספרייט, המותג אשר חרט על דגלו את ערך הרעננות האולטימטיבית, מאתגר את קהל הצרכנים להשתחרר ולחשוב בצורה מרעננת גם במקומות הכי "מקובעים". במותג ספרייט בחרו להתמקד בסמלים - אייקונים ישראלים המלווים את כולנו במשך שנים ארוכות. במסגרת המהפכה יאפשר ספרייט לקהל הצרכנים לרענן עשרה אייקונים ישראליים מוכרים שנבחרו על ידי חבר שופטים ועל ידי הגולשים - גופיית סבא, מוכרי ארטיקים בים ,תליון חי ,פלאפל, מנגל, מטקות ,סוכת מציל, כובע טמבל ,ארטיק ופחי צפרדע.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים