קמפיין חדש ל BODYSHOP בהשקעת 3 מליון שח

דרוג:

הרשת משיקה סדרת מפיצי ריח חדשה, מרחיבה את סדרה ונילה האהובה, ומציעה עשרות מארזים חדשים לחג לנשים, גברים ואף זוגיים לצד מגוון מבצעים על מוצרי הרשת. במקביל יעלה קמפיין טלוויזיה רחב היקף באמצעות משרד הפרסום "פוקס גורן גלעדי", עם הפרזנטורית החדשה עדי הימלבלוי! רשת החנויות "BODY SHOP ", המובילה בתחום הטיפוח והפינוק לגוף, יוצאת בפעילות מיוחדת לקראת חג הפסח, הכוללת השקת סדרת מפיצי ריח חדשה לבית, לרכב ולבדים והרחבת סדרת "ונילה" האהובה עם 4 מוצרים חדשים- פילינג גוף ונילה, קרם ידיים ונילה, קרם גוף ונילה וספריי גוף מנצנץ ונילה. בנוסף קיימים ברשת מארזים במגוון מחירים וגדלים שונים המתאימים לנשים, גברים ואף זוגיים, במחירים אטרקטיביים במיוחד. במקביל הרשת תעלה בקמפיין טלוויזיה רחב היקף, שיעלה החל מ4.4 , למשך שבועיים, היציג את מבצע החג המרכזי במסגרתו בכל קנייה ממבחר בשמי BODY SHOP מקבלים ערכת "Musk "White הכוללת קרם גוף 100 מ"ל, פילינג גוף 100 מ"ל וקרם ידיים 50 מ"ל או ערכת "לילות אורכידאה" במתנה הכוללת קרם גוף 100 מ"ל, מוס רחצה 50 מ"ל וקרם ידיים 50 מ"ל.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים