דרוג:
יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני בגודלו וכמו כן הוא נמצא בבעלות גוגל, לכן קידום העסק ביוטיוב תורם גם לקידום אורגני במנוע החיפוש גוגל, הפופולארי והגדול בעולם. ניתן לקדם את העסק ביוטיוב וליהנות מחשיפה ממוקדת ואפקטיבית, ככל שמעלים תכנים איכותיים וטובים יותר כך זוכה העסק לקידום מהיר יותר ולאפשרות ליצירת באז ויראלי.
1. העלו סרטון איכותי ומייצג- קחו בחשבון שהסרטון מייצג את העסק שלכם ולכן חשוב שהוא גם יראה מקצועי. ניתן להעלות מגוון סוגים של סרטונים: סרטוני תדמית על החברה, טיפים, הדגמת מוצרים ועוד. ככל שהתכנים איכותיים ומקוריים יותר כך הם יזכו לחשיפה גבוהה וממוקדת יותר. חשוב לשים לב לפרמטרים הבאים על מנת להעלות סרטון איכותי ומייצג לעסק- רזולוציה, אורך הסרטון (מומלץ סרטונים קצרים), איכות הסרטו ותוכן הסרטון המשקף את מטרות העסק ותורם גם למאמציו השיווקיים.
2. התאימו את הסרטון לפלטפורמה – לפני שאתם יוצרים את הסרטון חשוב להתאים אותו לפלטפורמת היוטיוב. תנסו לייצר שיחה עם הגולשים שצופים בסרטון, תבקשו מהם להשאיר תגובות, לשתף, להירשם לערוץ או כל דבר שייצור Engagement (מחוייבות) עם הגולש.
3. הכניסו שם טוב, תיאור ומידע על הסרטון- הרבה אנשים מתעצלים משום מה למלא את התוכן החשוב הזה, למרות שהשקיעו כל כך הרבה כבר בסרטון. כפי שציינו, יוטיוב הוא מנוע חיפוש. ברגע שתכניסו שם לסרטון, תיאור ותגים, הטקסטים האלה יוכלו לשמש את מנוע החיפוש ולהקל על חשיפת הסרטון שלכם ביוטיוב או בתוצאות חיפוש של גוגל.
4. הוסיפו ANNOTATION- יוטיוב מציע כלים מתקדמים, ושימוש נכון בהם מאפשר לקדם את העסק היטב. הוספת הערה לסרטון (ANNOTATION) מאפשרת לפנות לגולש וליצור איתו אינטרקציה. באמצעות ההערות ניתן גם לקשר לאתר, לסרטון המשך ועוד. תחשבו איך אתם יכולים להמשיך את האינטרקציה עם הגולש שלכם גם לאחר שהוא צופה בסרטון באמצעות ה- ANNOTATION.
5. הוסיפו כפתור SUBSCRIBE על הסרטון- הוספת כפתור SUBSCRIBE חשובה מאוד כיוון שהיא מאפשרת לגולש הצופה בסרטון להוסיף את הערוץ של העסק למועדפים בלחיצה אחת, וכך בכל פעם שהעסק יעלה סרטון חדש, יוכל הגולש לקבל על כך עדכון ולהגיע לסרטון החדש בקלות על מנת לצפות בו. חשוב להדגיש כי פעולת הרישום לערוץ של העסק מתבצעת במהירות וללא צורך לעזוב את האתר בו הוא נמצא.
לסיכום, הקמת ערוץ ביוטיוב לעסק והעלאת סרטונים איכותיים ומעניינים, תורם רבות לקידום העסק ביוטיוב ובגוגל, וחשוב להיעזר בכלים המתקדמים שיוטיוב מציע על מנת לשווק נכון את הסרטון וכדי לקדם את הסרטונים היטב כך שיתרמו לחשיפת העסק ולהשגת יעדיו השיווקיים והמכירתיים.
למידע נוסף על שיווק ביוטיוב לחצו כאן.
|