חברת JCDecaux מודיעה על פתיחת ההרשמה לתחרות ברל'ה

דרוג:

בימים אלה, חברת JCDecaux מגבשת רשימה סופית אשר תורכב מחמישה בכירים בעולם הפרסום שיישפטו בתחרות בתחרות, המתקיימת זו השנה השנייה, יוענקו חבילות פרסום בשווי כולל של 160,000 ₪ חברת JCDecaux מודיעה על פתיחת ההרשמה לתחרות קריאייטיב בפרסום חוצות 'ברל'ה 2011', ומזמינה צוותים אשר יורכבו מקופירייטר וארט דיירקטור המועסקים על ידי משרדי פרסום בארץ להשתתף בתחרות. אותם צוותים ייצרו ויציגו את יצירותיהם בפורמט של פוסטרים עבור לקוחותיהם. את ההצעות לפרסומת ניתן לשלוח לא יאוחר מתאריך 01.05.2011 על פי התקנון שנמצא באתר החברה בכתובת www.JCDecaux.co.il . בשנת 2010, השנה הראשונה לתחרות, התחרו 35 צוותים ממשרדי הפרסום המובילים בארץ. את המקום הראשון גרפו צוות הבנות מירב פלד ותמי לשם ממשרד הפרסום גיתם BBDO עם פרסומת לשקיות אשפה 'ניקול'. במקום השני זכו שרון רפאל ומרון ששון משלמור אבנון עמיחי Y&R עם פרסומת לקלירקס ג'ל רפואי לטיפול בחצ'קונים. במקום השלישי זכה צוות הבנות מירב פלד ואלינה אורצקי שוב מגיתם BBDO עם פרסומת לרשת מכוני הכושר 'הולמס פלייס'.
© כל הזכויות שמורות למערכת פרסום הודעות יחסי ציבור בניית אתרים ע"י בניית אתרים